کد آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول

کد آهنگ پیشواز ایرانسل, آوای انتظار همراه اول, آهنگ پیشواز, کد راینواز رایتل

تبلیغات

تبلیغات

کد آهنگ پیشواز ایرانسل مرتضی پاشایی آلبوم اسمش عشقه

آهنگ پیشواز ایرانسل مرتضی پاشایی اسمش عشقه

پیشواز ایرانسل آلبوم اسمش عشقه از مرتضی پاشایی

آهنگ پیشواز ایرانسل آلبوم 94 مرتضی پاشایی

آلبوم جدید مرتضی پاشایی

کد آهنگ پیشواز مرتضی پاشایی

برای دیدن کد آهنگ پیشواز مرتضی پاشایی به ادامه مطلب بروید..

٣٣١٩٠٣٣ اسمش عشقه

  ٣٣١٩٠٤٠ ادعا

٣٣١٩٠٤١ حالا حالا ها

٣٣١٩٠٤٢ نگران منی

٣٣١٩٠٣٥ اشکام جاریه

٣٣١٩٠٣٦ وقتی دلم عاشقته

٣٣١٩٠٣٧ هم نفس

٣٣١٩٠٣٨ خجالتی

٣٣١٩٠٣٩ یه لحظه

٣٣١٩٠٣٢ حس جدید

٣٣١٩٠٤٣ روز برفی

٣٣١٩٠٤٥ اسمش عشقه ریمیکس

٣٣١٩٠٤٦ ستایش ریمیکس

٣٣١٩٠٤٧ نبض احساس ریمیکس

آوای انتظار همراه اول آلبوم اسمش عشقه از مرتضی پاشایی

نظرات (۱۷)

کد پیشواز آهنگ کجایی مرتضی واسه همراه اول میخوام؟؟؟؟؟
سلام مرتضی جون عاشقتم خدا بیامرزدت.نمیدونی چقد برات گریه کردم اخه خدایا چرا مرتضی چرا چرا.......تا ابد دوست دارم مرتضی ...تا ابد عشقمی.....
سلام مرتضی جون عاشقتم خدا بیامرزدت.نمیدونی چقد برات گریه کردم اخه خدایا چرا مرتضی چرا چرا.......تا ابد دوست دارم مرتضی ...تا ابد عشقمی.....
صدای منحصر بفردی که آرامش بخش روح هس. خدا رحمتش کنه.
چشامو میبندم میخوام هرچی غصه ست بمیره که تو خواب یکی از تنم عطرتو پس بگیره نمیشه ، نمیشه

سلام خسته نباشید
کد پیشواز ایرانسله یه عمره از پاشایی هست؟؟؟؟؟
من عاشق مرتضی پاشایی بودم خدا انشاالله روحشو قرین رحمت الهی کنه 😢
واسه رایتل کد رو به چه عددی ارسال کنم
۱۰ شهریور ۹۵، ۲۱:۳۲
پاسخ:
باید برید به بخش رایتل سایت
خداوند روحشو قرین رحمت کنه هیچ آهنگی بجز. آهنگای مرتضی منو آروم نمیکنه
پیشواز ایرانسل روبایدکدش روبه چندارسال کنی؟،

۲۱ فروردين ۹۵، ۲۰:۵۴
پاسخ:
7575
سلام متشکرم از زحمات مدیریت واقعا روحش شاد طرفدار برپا قرضش بودم خدا رحمتش کنه
۱۶ فروردين ۹۵، ۱۱:۳۰
پاسخ:
سلام.ممنون
روز برفی....
مرتضی جان، روحت قرین آرامش ابدی
روز برفی....
مرتضی جان، روحت قرین آرامش ابدی
Vaqaaan awlieeee...khoda rahmatet kone dadashi...dlmon kheili barat tange...kojaeiiiiiiiiiiiiiii😔😢😢😭😭
خدارحمتش کنه مرتضی رو واقعا اهنگ هاش باحس و قشنگ بود.واقعا الگو زندگیم بود.حیف که تنهامون گذاشت.....
یه لحظه اگه نگاه کنی میبینی چی به سرم اومد میبینی چی سر این دل ساده ی دربه درم اومد
خدا رحمت کنه مرتضی پاشایی رو عالی بود.
MerC
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
پیشوازهارو با پخش آنلاین در تلگرام دنبال کنید