کد آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول

کد آهنگ پیشواز ایرانسل, آوای انتظار همراه اول, آهنگ پیشواز, کد راینواز رایتل

تبلیغات

تبلیغات

آوای انتظار همراه اول سالار عقیلی تیتراژ معمای شاه

کد آهنگ پیشواز همراه اول ایران از سالار عقیلی تیتراژ معمای شاه

ایران فدای اشکو خنده تو دل تورو تپنده تو

فدای حسرت و امیدت رهایی رونده تو

آهنگ پیشواز با پخش آنلاین

آوای انتظار همراه اول سالار عقیلی تیتراژ معمای شاه

برای دیدن آهنگ پیشواز همراه اول سالار عقیلی به ادامه مطلب بروید...

83702 معمای شاه 1 - سالار عقیلی

***

83703 معمای شاه 2 - سالار عقیلی

***

83704 معمای شاه 3 - سالار عقیلی

نظرات (۶۲)

رسول یوسفی
سلام ودرود بر سلطان صدای ایران جناب اقای عقیلی اگه لطف کنین کد اهنگ ایران به اتش میکشد خاموشی تاریخ رابفرستید ممنون میشم
جانم فدایت ایران ...سالار عقیلی عزیز خییییلی سالاری ...ایرانته ...پاینده ایران
درود بر ایران و ایرانی
خداییش اینقدر که خیلی هامون ادعای ایراندوستی مون میشه یه کمی هم به فکرش باشیم اولش اینکه با آشغال به لجن نکشیمش بعد آهنگ حماسی گوش کنیم .
که جان من فدای ایران
فقط یک حرف نیست یه دنیا عمل پشتش خوابیدی
کد۸۳۴۰۷به۸۹۸۹بفرست
عالیییی 
وطنم پاره تنم
تورج صفری
وطنم پاره ی تنم
فدای تو این جان وتنم
درور بر سالار عقیلی
جانم فدای خاک ایران
امید ساعدپناه
من عاشق ایرانم😍
ایول به خواننده دوست داشتنی بترکه چشم دشمنان انقلاب 

خیلی عالیه
واقعا عالیه 🌹🌹🌹🌹
لطفاکدپیشوازفرزندایران زمین سالارعقیلیابفرستین
واقعا عالیه، این یعنی آهنگ با مفهوم با صدای بسیار عالی آقای عقیلی،  واقعا آفرین.
چقدر شنیدن نام ایران زیباست 
عاشقتم سالارتمام دنیا
علی نجفی سزجویج
هروقت اهنگتون را میشنوم احساس غرور بهم دست میده دست مریضا سالار جان
حسین یوسفی
سلام با تشکر بسیار من تو سایت های زیادی دنبال این گشتم از بس اینو گذاشتم بچه ام را دیوانه کردم بالاخره تونست با کلک این اهنگو عوض کنه ولی با تلاش بسیار تونستم اینو دوباره پیدا کنم.
آقای سالار جون عاشقتم
من عاشق ای احساستم ایرانی با غیرت ❤💙💚💛💜💜💓💔💔
مرتضی خادمی
با تمام وجودم دوستت دار م 
باعث افتخار ایران و ایرانیانی 
        سلطان صدای ایران
مرتضی خادمی
با تمام وجودم دوستت دار م 
باعث افتخار ایران و ایرانیانی
دورود بر سلطان صدای ایران 
عارف .لک هلیلان
از نمایندگی هرچی لک زبونه میگم ایولا خدایش دمت گرم  جوووون میده اهنگت .گجرتانم
عارف .لک هلیلان
از نمایندگی هرچی لک زبونه میگم ایولا خدایش دمت گرم  جوووون میده اهنگت .گجرتانم
بهروز علی زاده
درود بر شرف و غیرتت سالار جان،منم مثل شما استاد گرانقدر هر لحظه آماده ام این جان ناقابلم را  فدای وطنم ایران نمایم.
درود خدا بر شما الهی همیشه این حنجره طلایی شما آقای عقیلی طلایی بمونه
زهرا سادات
درود بر استاد گرانقدر سالار عقیلی
مثل همیشه صداشون بی نظیره
سلام کد ایران رو برای همراه اول ٩١٢میفرستید لطفأ
شیخ مشک الدین کشکولی
سلام
روح اله طالشی
زنده باد فرزند ایران سالار عقیلی من درود میفرستم سالارجان بهت زنده باشی 
هرسری این اهنگ رو میشنوم میخوام دلم رو بکنم فدای ایرانم کن وخواهم کرد 
روح اله طالشی
زنده باد فرزند ایران سالار عقیلی من درود میفرستم سالارجان بهت زنده باشی 
هرسری این اهنگ رو میشنوم میخوام دلم رو بکنم فدای ایرانم کن وخواهم کرد 
واقعا آفرین به تو سالار عقیلی

امیر محمد
لطفا کد آهنگ معمای شاه رو میفرستین؟
ماشالا به این خواننده مردمی و حماسی خوان ایران زمین .

درود به غیرت سالار عقیلی از همشهری گلستانیم.درود به ایران و ایرانی.ایران پرچمت بالاست.خاکتو میبوسم.تمام
محمود قلعه نوی
با سلام
 آیا کد فعال سازی آهنگ تیتراژ معمای شاه را جهت خطوط ایرانسل موجود دارید؟
۲۸ آبان ۹۵، ۱۱:۴۱
پاسخ:
این کد خیر

سلام
لطفا کد تیتواژ پایانیش روًهم بزارید
خیلی عالی سالار جان
دمت گرم سالار عقیلی
با درود، ناز نفسش هم اینجا هم تو کنسرتش با این آهنگ بینظیرش گل کاشت. 
سیدمحمدعلوی
عاشق صداوشخصیت آقای سالارعقیلی هستم خداوندحفظش کنه انشاالله
رضا اسدالهی
عاشق آواز سالار عزیز ودوست داشتنی 
بینظیره
وحید محتشمی
زنده باید ایران و ایرانی همیشه سرافراز و سربلند باشی.
وحید محتشمی
افتخار میکنم که استاد سالار عقیلی هم وطن منه
دمش گرم ادم افتخار میکنه به إیرانی بودنش  
احسنت ....عشق فقط ایران عزیز 
با هر بار شنیدن این اثر جاودانه بغض میکنم ودرود میفرستم بر تو ای فرزند ایران
جناب عقیلی واقعا که نام سالار برازنده شماست
تیتراژ پایانیش نیست؟

۱۹ شهریور ۹۵، ۲۱:۳۳
پاسخ:
فعلا خیر
احسنت بر غیرتت
واقعا سالار موسیقی ایرانی سالار جان
فقط میتونم بگم اشک منو در آوردی سپاسسسسسسس
آقای سالار عقیلی ممنون از این اثر جاودانه
عالی.فقط میتونم بگم عالی بود
ممنون ازآقای سالارعقیلی باآهنگ های وطنی 
ممنون ازآقای سالارعقیلی باآهنگ های وطنی 
باتشکرازهمراه اول.ممنون.هیچکس تنها نیست
ممنون از لطفتون . سیر نشودنی این اواز
آفرین بر سالار عقیلی  واقعا با شنیدن این آهنگ فاخر به ایرانی بدنم افتخار میکحم
کد را چگونه ارسال کنم ؟
۲۰ مرداد ۹۵، ۰۱:۴۶
پاسخ:
پیامک کنید به 8989
عالیه
واقعا لذت بردیم
افرین بر سالار عقیلی بااین اثر ملی وفاخر ایشان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
پیشوازهارو با پخش آنلاین در تلگرام دنبال کنید