کد آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول

کد آهنگ پیشواز ایرانسل, آوای انتظار همراه اول, آهنگ پیشواز, کد راینواز رایتل

تبلیغات

تبلیغات

آوای انتظار همراه اول میثم ابراهیمی محمد علیزاده خسته ام

کد آهنگ پیشواز همراه اول خسته ام از میثم ابراهیمی و محمد علیزاده

آهنگ پیشواز با پخش آنلاین

آوای انتظار همراه اول میثم ابراهیمی محمد علیزاده خسته ام

برای دیدن آهنگ پیشواز میثم ابراهیمی به ادامه مطلب بروید..

83028 خسته‌ام - میثم ابراهیمی و محمد علیزاده

***

83029 خسته‌ام 2 - میثم ابراهیمی و محمد علیزاده

***

83030 خسته‌ام 3 - میثم ابراهیمی و محمد علیزاده

***

نظرات (۵۳)

دقیقا مرتبط باحال روحی من
با سلام کد رایتلش چنده
واقعاعااااااااااااالی،، ممنون.
عالییییییییی
شاهرخ استخری
لطفا ایرانسلشو بزارید
دیه گفتار نداره
حلالش

اینجاهست  که معلوم میشه همراه اول از ایرانسل خیلی بهتره
ﻓﺎﻃﻤﻪ ﻧﻴﻜﺰاﺩ
ﺳﻼﻡ. ﻛﺪ اﻳﺮاﻧﺴﻠﺸﻮ ﻣﻴﺨﻮاﻡ!!!ﻧﻴﻮﻣﺪﻩ?
سلام لطفا ایرانسل آهنگ خسته ام رو بزارید ممنونم 
یک ساله منتظرمممم چرا نمیادددد ایرانسللشششششششششش؟؟؟؟؟
سلاااااااااام
خواهش میکنم ایرانسلشوووو بزارید
چرا ایرانلسش نمیاد آخه 😠😠

سلام عالیه واسه ایرانسل اگه اومده بزارید مرسی خیلی وقته منتظرم

عالیه
واقعا جناب علیزاده و اقای ابراهیمی خیلیییییی خواننده هاییی قابلی هستند 
ممنون از شما بابت وبتون 
سلام.میشه ایرانسلش رو بزارید


واقعا عالی
اهنگ باز نمیشه که ببینم چی هست.لطفا راهنمایی کنید
۱۴ دی ۹۵، ۱۸:۵۷
پاسخ:
مرورگرتون چی هست؟
هنوز ایرانسلش نیومده؟؟؟

خداجووووووون چقد این آهنگ زیباست
منو میبره ب ی عالم رویایی
عاشقتم محمد علیزاده و میثم ابراهیمی
بی نظیره....
big boss 🎩 🎩
واعوووووو من نمیدونسم هسش واقعا خیلی لایکه عاشقش شدم 😘😘😘😘
سعید ویسی
سلام باتشکر از سایت همه چی تمومتون عالی🤓🤓
سلام الان که 16 اذر ماهه هنور کد ایرانسلش نیومده...اخه چرا😪😪😪😪
فوق العادست ....
فقط لطف کنید کد ایرانسلیشو بزارید منتظریم
کد ایرانسلش نیومده؟؟؟؟
۱۷ آبان ۹۵، ۱۸:۰۵
پاسخ:
خیر
چرا ایرانسلشو نمیزاااااااارید
۲۹ مهر ۹۵، ۱۶:۴۳
پاسخ:
نیومده هنوز
کد ایرانسلشو بزارید
یه بنده خدا
سایتتون عالیه . مرسی
کد ایرانسل اهنگ خسته ام چرا نمیاد؟همه اهنگ های خوب فقط کد همراه اول داره..😟
چرا ایرانسلشو نمیزارید نزدیک یک ماهه منتظرم..........
۳۱ شهریور ۹۵، ۱۴:۵۲
پاسخ:
نیومده
lotfan kode irancel baraye ahange khasteam ro sari tar bezarid ☹️☹️☹️💔
lotfan kode irancel baraye ahange khasteam ro sari tar bezarid ☹️☹️☹️💔
لطف کنید سریعا بذارید مردم منتظرن
۱۹ شهریور ۹۵، ۲۱:۳۳
پاسخ:
گذاشته شده کد
iiiish halam bad shood in dige chiye
سلام  کد ایرانسلشو بذارید ای بابا خودمو کشتم اما پیدا نمیکنم .ممنون 
۱۵ شهریور ۹۵، ۲۰:۴۵
پاسخ:
نیومده
پس کی میاد پیشواز ایرانسلش،لطفا پیگیری کنید که دلمون پکید!
۱۵ شهریور ۹۵، ۲۰:۴۷
پاسخ:
مشخص نیست ولی پیگیر هستیم
واقعا عااااااااااااااااااااالیه وبتونم حررررررررررررررررف نداره
Beeeebiiin mahshaaaareeeee 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
سیامک حدادی
من عاشقه کاراتونم دوستتون دااااااااارم.فراس.فراس یعنی زیاد.....
سلام کد ایرانسلش چرا نمیذارید
۲۶ مرداد ۹۵، ۰۱:۰۰
پاسخ:
هنوز نیومده
بیش از اندازه دوستتون دارم خییییییلی عالیه ازتون ممنونم
ایرانسلش هنوز نیومده ؟؟ واسه سریال برادر چی ؟؟ سایتتون عالیه دس خوش
۲۳ تیر ۹۵، ۲۰:۰۸
پاسخ:
بیاد میزاریم
ایرانسلش هنوز نیومده ؟؟ واسه سریال برادر چی ؟؟ سایتتون عالیه دس خوش
سلام عالیه فقط لطفا ایرانسلش رو هم بزارین
سلام خسته نباشید
خواهش میکنم پیشواز ایرانسل را هم بگذارید
چون من این آهنگ خیلی دوست دارم
واقعا دمتون گرم عالی عالی

سلام. من پخش رو میزنم پخش نمیکنه. میشه لطفا بگید قطعه 1 و 2 و 3 از کجا شروع میشه؟
دستتون دردنکنه عالی بود
ممنون واقعا عالیه
اگ رایتلش داشت خوب میشد
واقعا عالیه.ممنون از وبتون
۲ تیر ۹۵، ۱۸:۱۴
پاسخ:
خواهش میکنم
سلام.برا ایرانسلشو نمیذارید؟
۳۱ خرداد ۹۵، ۱۹:۲۷
پاسخ:
نیومده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
پیشوازهارو با پخش آنلاین در تلگرام دنبال کنید