کد آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول

کد آهنگ پیشواز ایرانسل, آوای انتظار همراه اول, آهنگ پیشواز, کد راینواز رایتل

تبلیغات

تبلیغات

آوای انتظار همراه اول علی عبدالمالکی آلبوم مخاطب خاص

کد آهنگ پیشواز همراه اول مخاطب خاص علی عبدالمالکی

آهنگ پیشواز علی عبدالمالکی

برای دیدن آهنگ پیشواز همراه اول علی عبدالمالکی به ادامه مطلب بروید...

برچسب: کد آوای انتظار همراه اول علی عبدالمالکی آلبوم مخاطب خاص,آهنگ پیشواز همراه اول مخاطب خاص علی عبدالمالکی,آوای انتظار همراه اول مخاطب خاص علی عبدالمالکی,کد آهنگ پیشواز همراه اول علی عبدالمالکی مخاطب خاص,آوای انتظار علی عبدالمالکی مخاطب خاص,آوای انتظار همراه اول علی عبدالمالکی مخاطب خاص

هوا دو نفرس 76650

وایسا 76651

دلم مونده رو دستم 76652

عشق من 76653

مخاطب خاص 76654

عکس لب دریا 76655

یهویی 76656

سخته 76657

تیکه کلام 76658

بی جهت نیست 76659

هوا بارونیه 76660

تو حق نداری 76661

گریه کن 76662

همسایه 76663

نشد 76664

نظرات (۱۰۳)

سلام کد پیشواز جونم بگه واست میخواستم
سلام خواهش میکنم پیشواز دو تادادش از عبد المالکی رو بزارین خواهش میکنم پدرم برادرش رو از دست داد از من خواست تا این کد رو در بیارم براش خواهش میکنم این در خواست یک پدره
سلام کد اهنگ بی استرس ندارید؟؟؟
Alireza javanmard
سلام لطفا کد پیشواز فرقی نمیکنه همراه اول یا ایرانسل 
علی عبدالمالکی یا هیشکی یا تو 
کد اهنگ پیشواز همراه اول  تا کی باید به دل بگم بساز بساز بسوز بسوز رو میخوام ممنون میشم بهم بدین عاشق اهنگشم
سلام.لطفا کدپیشوازآهنگ بی استرس روهم بزارید.ممنون
با سلام لطفا کد آهنگ یا هیشکی یا تو را بذارید برای همراه اول .مرسی
سلام لطفاپیشوازغصه نخوردل بیکسم ازعلی عبدالمالکی واسم بزاریدتشکر
۱۹ خرداد ۹۶، ۱۷:۵۱
پاسخ:
برسی میشه
سلام لطف کنین کد پیشواز اهنگ نامسلمون رو از عبدالمالکی بذارین
بهمن خاطره
سلام .کد آهنگ جدید آهای عشق همیشگیم  از عبدالمالکی رو هر چه زودتر لطف کنی ممنون میشم .اگه به ایمیلم بفرستین ایول دارین😘
بچه ها لطفا کد اهنگ عزاب وجدان از علی عبدالمالکی رو هرکی داره بده ب من
سلام لطفأ پیشواز همراه اول هستی من علی عبدالمالکی رو بزارید
خوااااااااااهش میکنم پیشواز حتی از عبد المالکی رو بذارید،تو رو خدا همراه اول
چطوری باید غیر فعالش کنیم؟؟؟
۸ آبان ۹۵، ۱۲:۲۳
پاسخ:
اموزش تو سایت هست
سلام با تشکر از سایت خوبتون
کد پیشواز اهنگ بی احساس عبدالمالکی رو میخاستم.ممنون
۳۰ مهر ۹۵، ۲۰:۴۶
پاسخ:
سلام.هنوز منتشر نشده
سلام اگه کدآهنگ پیشواز داغ دلم داره تازه میشه ازعلی عبدالمالکی رابزارید ممنون میشم   ╔♥══♥══♥╗
       Thanks
╚♥══♥══♥╝
لطفا اگر کد آهنگ پیشواز دوتا داداش عبدالمالکی را برای همراه اول می دانید به من بگویید .مرسی
سلام لطفا کد بی احساس علی عبدالمالکی رو بذارید مرسی
مریم پورسعیدی
سلام خسته نباشید.لطف میکنید کد پیشواز محمد نجم رو بزارین.مرسی
۷ مهر ۹۵، ۱۸:۱۷
پاسخ:
برسی میشه
slm.lotfn  code hmrah avl ahang   kam kam  ro bzarid.mmnon.
۷ مهر ۹۵، ۱۰:۳۱
پاسخ:
سلام.منتشر بشه میزاریم
سلام لطفا کد همراه اول بی استرس از علی عبدل مالکی ممنون 
سلام کدپیشوازآهنگ آهای را بزاریدممنون می شم ازتون
سلام.خواهشا کد پیشوازه همراه اول آهنگ تو بارون و آهنگ چقدر شبیهته رو از عبدالمالکی بزارید حتما.فوق العاده عالی میشه و ممنونتون میشم.اینجوری اولین سایت هستید تو اعلامه کد این آهنگای زیبا.ممنون
۳ شهریور ۹۵، ۲۱:۳۸
پاسخ:
ساخته نشده کدش
کد اهنگ پیشواز چرا من همراه اول چرا نمیزارید پس کی درس میشه
سلام کد پیشواز اهای رو بزارین خواهشا
سلام لطفا کداهنگ اهای ازعلی مالکی رو بگذارید ..خیلی وقته منتظرهستیم
سلام خسته نباشید..    خواهش  میکنم  کد اهنگ پیشواز  همراه اول  اهایی از  علی عبدلمالکی رو تو سایتتون  بذارید ممنون  !
کد اهنگ چرا من علی عبدالمالکی چرا نیس؟؟؟؟؟؟؟میذارینش؟؟؟؟؟؟
۳۰ خرداد ۹۵، ۰۱:۲۲
پاسخ:
کدش وجود نداره
آق داداش دم علی وخودتون گرم کاش میشد کدپیشواز هی توعشق منی و داغ دلم داره تازه میشه رومیذاشتین این دواهنگ بی نظیرن
سلام.خواهشن کدآهنگ داع دلم تازه میشه برای همراه اول بزارید
۲۳ خرداد ۹۵، ۰۰:۰۲
پاسخ:
وجود نداره کدش
سلام ممنونم از اطلاع رسانیتون فقط چرا همیشه همراه اول کد پیشواز یه اهنگی رو از ایرانسل دیرتر میزاره و خواهشن کد پیشواز  بی احاس و هر چه زودتر بزارید ممنون
۲۳ خرداد ۹۵، ۰۰:۰۴
پاسخ:
سلام.ساخت کد مراحل قانونیش باید طی بشه یکی زودتر انجام میده یکی دیرتر
سلام. خواهش میکنم کد اهنگ اهای بزارید 
سلام خسته نباشیدعالی بودفقط تورووووخداااا اهنگ دریای لعنتی کدپیشوازشوبزارین بخدامدیونتون میشم توروخداا
۱۴ خرداد ۹۵، ۰۱:۱۷
پاسخ:
سلام.برسی میشه
بسیار عالی دمتون گرم😉😉😉😉
سلام کد اهنگ جونم واست بگه روهم بزارین خیییلی جذابه
سلام وتشکر از سایت خوبتون.خواهش میکنم کد پیشواز آروم آروم همراه اولم بذارین.خیلی دوسش دارم
۲۹ ارديبهشت ۹۵، ۲۰:۵۴
پاسخ:
سلام.برسی میشه
I first mobile RBT Ali Hot Abdolmalek
الـــــــــــــناز
واییییییییییییی عالیه بابا دمتون جیز



I L♥VE
سلام پیشواز ها اصلا کیفیت ندارن همش خش خش میکنن
۲۹ فروردين ۹۵، ۱۲:۳۲
پاسخ:
سلام. برسی میکنم
سلام خواهش میکنم کداهنگ پیشوازهمراه اول ازعبدالمالکی زودرفتی گلم روحتمابذارید منتظریم باتشکر.
کدپیشواز چرامن بذارید خواهشا ممنون میشم
۱۶ فروردين ۹۵، ۱۱:۴۸
پاسخ:
نیومده هنوز
سلام لطفا اهنگ پیشواز همراه اول (چرا من) رو هم بذارید
درصورت امکان برام ایمیل کنین
۱۶ فروردين ۹۵، ۱۱:۴۸
پاسخ:
نیومده هنوز
سلام لطفا کد دریای لعنتی راهم بزارین ممنون

واقعا فوق العاده است 
مخصوصا (دلم مونده رودستم)
بسیار متشکرم هم از خواننده و هم از مسؤلین سایت
۲۴ اسفند ۹۴، ۲۱:۰۶
پاسخ:
خواهش میکنم
سلام کد پیشواز همراه اول از عبدالمالکی ترانه آهی رو لطف کنید بزارید
لطفن اهنگ پیشواز دلکم رو بزارید خیلی دنبالشم..ممنون
سلام میشه یاس هم بزارین
۲۳ اسفند ۹۴، ۱۰:۲۱
پاسخ:
کد نداره
Slm.age mishe code ahange Ahay az Ali abdolmaleki ro bezarid.merci
فوق العاده ست...مرسی ممنون
I love you
سلام کد همراه اول یه دل شکوندم رو بزارید خواهشا
من وقتی کد و وارد میکنم میاره
سلام کداهنگ پیشوازچرامن رودارین بزارین لطفا
الـــــــــــــناز
عالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی بسیار متشکـــــــــــــــــــــــــــــرم
عالیییییییییییی
سلام 
لطفا کد چرا من رو به اشتراک بذارید. 
می شه تمام کد های پیشواز علی عبدالمالکی بزارین ممنون می شم 
۲۶ آذر ۹۴، ۱۲:۵۸
پاسخ:
تمام کدهاش همینا هستن
سلام مرسی
کد اوای انتظار چرا من علی عبدالمالکی رو بزاریو واقعا زیباس این اهنگ
لطفا کد اهنگ چرا من رو بذارید براهمراه اول 
لطفا کد آهنگ پیشواز همراه اول دارم میمیرم از علی عبدالمالکی رو بزارید
لطفا کد آهنگ پیشواز همراه اول دارم میمیرم از علی عبدالمالکی رو بزارید
سلام خسته نباشین/ کد یا هیشکی یا تو اقای علی عبدالمالکی رو یا تو ایمیل یا سایت بذارین
ممنون
۲۱ آبان ۹۴، ۲۲:۵۲
پاسخ:
متاسفانه همراه اول این کد رو نداره
سلام اگر براتون امکان داره آهنگ پیشواز همراه اول دریای لعنتی علی عبدالمالکی رو بزارید 
۲۱ آبان ۹۴، ۲۲:۵۳
پاسخ:
متاسفانه کد این آهنگ وجود نداره
سلام اهنگهای علی عبدالماکی تموم اهنگهاش نمیذارین برای یشواز



۲۱ آبان ۹۴، ۰۸:۳۲
پاسخ:
تمام آهنگ هاش همینا بودن
آهنگ عشق من از علی عبدالمالکی  اونجاش ک میخونه نبینم که اشک تو چشات جمع بشه نباید یه مو از سرت کم بشه عشق من
ممنون
سلام ممنون از سایت خوبتون فقط اگه میشه کد آهنگ چرا من رو هم بزارین 
۱۵ آبان ۹۴، ۲۱:۵۸
پاسخ:
سلام.مرسی،اگه منتشر بشه میزاریم
کد اهنگ یا هیچکی یا تو برای همراه اول رو هم بزارین 
داش خسته نباشی
میتونی پیشواز مجید یحیایی  آشک آجیسی رو پیدا کنی؟؟
۶ آبان ۹۴، ۱۱:۳۱
پاسخ:
چک میکنم ببینم ساخته شده یا نه
سلام اهنگ پیشواز همراه اول هی تو عشق منی رو بذارید ممنون
واقعا علی جان یه دونه ای ...
کدپیشواز چرااااا ن رو بزارین لطفاااااا
سلام.کد چرا من بذارید لطفا
کد اهنگ یا هیشکی یا تو رو هم بذارین
میشه کد آهنگ داغ دلم عبدالمالکی را بزارید؟
۲۸ شهریور ۹۴، ۲۳:۳۲
پاسخ:
کد این آهنگ وجود نداره
مهرداد رئیسی
باسلام وتشکر ویژه بخاطر کد آهنگ پیشواز مخاطب خاص واقعا دستتون درد نکنه.
۲۶ شهریور ۹۴، ۱۰:۵۹
پاسخ:
سلام. خواهش میکنم
سلام میشه آهنگ پیشواز همراه اول مسافرم رو بزاید تو سایت .........
۲۵ شهریور ۹۴، ۲۱:۰۳
پاسخ:
این کد وجود نداره

کد پیشواز دریای لعنتی علی عبدالمالکی رو میخوام

۱۲ شهریور ۹۴، ۱۴:۰۲
پاسخ:
این کد وجود نداره
آهنگ پیشواز همراه اول یا هیشکی یا تو رو میخوام
۲ شهریور ۹۴، ۱۵:۳۳
پاسخ:
کد این اهنگ ساخته نشده
وای اگه بدونی تو دلمچی میگزره........!!!!!؟؟؟؟
عالیه عبدالمالکی ترکونده
٤ساعته دنباله پیشواز یا هیشکی یا تو میگردم نیس کلا اح
سلام اگه میشه کد همراه اول روانیتم از علی عبدالمالکی رو بزارین اگه کسی داره همینجا بگه ممنون میشم
۱۴ مرداد ۹۴، ۲۱:۴۹
پاسخ:
وجود نداره کدش
سلام ممنون عالی بود .اهنگ عشق من معرکه است من که ک خیلی خوشم اومد
واقعاعالیه مخصوصا پیشواز دلم مونده رودستم.
بانوی بی نشان

پیشواز ایرانسل دلم مونده رو دستم نیست چرا؟
عالی بودم لطفا قطعه دوم دلم مونده رودسم روبذارید
خوبه خوشم اومد آفرین ها بر شمااااااااااااااااااا
عالییییییییییییییییی
من که راضی ام خدا ازتون راضی باشه ننه.
 با سلام اگه میشه کد آهنگ به نام داغ دلم را از علی عبدالمالکی را هم به ایمیل یا تو سایت بگذارید ممنون
سلام کد همراه اول یا هیچکی یا تو رو اگ دارین ممنون میشم
love2345@mailfa.comممنون میشم اگ ب ایمیلم بفرستین یا بگین اینجا
۱۱ تیر ۹۴، ۲۰:۰۱
پاسخ:
کد این آهنگ منتشر نشده
عالیه
ببخشید کد پیشواز وایسا قطعه دومش براى همراه اول کى میاد
۳ تیر ۹۴، ۰۳:۵۴
پاسخ:
هر زمانی بیاد همینجا میزاریم
تورو خدا پیشواز دلم مونده رو دستمو بذارین....
خواهش میکنم
سلام قطعه دوم دلم مونده رو دستم کدش روبذارین لطفا
۱۵ خرداد ۹۴، ۱۸:۲۷
پاسخ:
اگه منتشر بشه میزاریم
راینواز رایتل مخاطب کی میاد دقیق
۱۵ خرداد ۹۴، ۰۰:۴۳
پاسخ:
مشخص نیست
ایرانسلش نیست
۹ خرداد ۹۴، ۰۳:۵۶
پاسخ:
به زودی
عاشق حقیقی
سلام خواهش میکنم بیگید کی کد پیشواز ایرانسلش میاد
۷ خرداد ۹۴، ۲۰:۱۷
پاسخ:
همینجا سر بزنید
ᵖᵉᶳᵃʳᵉ ᵇᵃᵈ
سلام.پس چرا کد ایرانسل نمیاد!؟؟!
۷ خرداد ۹۴، ۱۸:۵۵
پاسخ:
سلام .میاد 
سلام.پیشواز ایرانسلش دقیق کی میاد.با تشکر
۴ خرداد ۹۴، ۱۴:۰۰
پاسخ:
سلام.ببینید این بستگی به صاحب اثر داره که چقد زودتر برای ساخت کدها اقدام کنه ولی به احتمال زیاد تا فردا و نهایتا تا اخر هفته بیاد
سلام.فقط دقیق بگید پیشواز ایرانسلش کی میاد با تشکر
مرسی از بروز بودنتون ...♥♥♥
۴ خرداد ۹۴، ۱۳:۴۵
پاسخ:
خواهش میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
پیشوازهارو با پخش آنلاین در تلگرام دنبال کنید