کد آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول

کد آهنگ پیشواز ایرانسل, آوای انتظار همراه اول, آهنگ پیشواز, کد راینواز رایتل

تبلیغات

تبلیغات

آوای انتظار همراه اول سالار عقیلی وطنم ای شکوه پابرجا

 کد آهنگ پیشواز همراه اول وطنم از سالار عقیلی

آهنگ پیشواز همراه اول وطنم

تیتراژ پایانی سریال تبریز در مه

آهنگ پیشواز سالار عقیلی

برای دیدن آهنگ پیشواز همراه اول وطنم از سالار عقیلی به ادامه مطلب بروید...

کد آهنگ پیشواز همراه اول سالار عقیلی وطنم

77893-سالار عقیلی وطنم ای شکوه پابرجا

77894-"شرم بر من اگر حریم تو پیش چشمان من شکسته شود"وطنم ای شکوه پابرجا

71023 وطنم-سالار عقیلی همراه اول

نظرات (۵۳)

سلام خسته نباشید  کد اهنگ استاد عقیلی اهنگ وطنم رو برای خط ایرانسل و بفرمایید ممنون

حمید احمدی
با سلام.امیدوارم خداوند اینگونه هنرمندان را برای این کشور حفظ نماید.73/
سلام میخواستم کد آهنگ پیشواز ای ایران اثری استاد سالار عقیلی رو برام لطف کنید بفرستید. ممنونم

۲ آذر ۹۵، ۱۰:۱۷
پاسخ:
تو سایت هست
مچکرم
خیلی دنبال کد پیشواز چتر خورشیدم.ساخته شده یا نه؟
۲۴ مهر ۹۵، ۱۷:۴۰
پاسخ:
خیر
هوشمند ازگیلان
سلام.لطفا کد پیشواز آهنگ وطنم آ قای سالار عقیلی رو میدین
۸ مهر ۹۵، ۰۰:۴۵
پاسخ:
همینه
سلام.مرسی از آهنگ.پبشواز سالار عقیلی عالی بود.کدوم یکی از ابن سه آهنگ ترانه شروع معمای شاه هستش؟
۱۹ شهریور ۹۵، ۲۳:۰۰
پاسخ:
هر سه پخش آنلاین داره که
سلام ببخشید برای رایتل هم هست یا ن

۹ شهریور ۹۵، ۲۳:۲۶
پاسخ:
خیر
اخه یکی از مشتریام گذاشته بود ولی پیداش نمی کنم کدو بگیرم باز اگه میشه شما بگردین شاید پیدا شد
۲ مرداد ۹۵، ۱۹:۰۸
پاسخ:
میتونید اهنگی رو که میشنوید با زدن کلید 7 بخرید
ببخشید اهنگ پیشوارز کلاه قرمزی فامیل دور برای همراه اول هستش( الو بله)
۱ مرداد ۹۵، ۱۹:۵۷
پاسخ:
خیر
سیدمصطفی مددی
سلام
به صورت انجام دهیم؟
لطفا شماره ارسال کد پیشواز به همراه اول را بنویسید
۲ خرداد ۹۵، ۱۰:۵۱
پاسخ:
8989
عالی بود مرسی
باسلام اهنگ وطنم ازسالار عقیلی برای خط رایتل وچگونگی فعال سازی مرسی
سلام .چرابرای خط رایتل سالارعقیلی کداهنگ پیشوازنداره
۲۵ ارديبهشت ۹۵، ۱۳:۲۸
پاسخ:
سلام روی لینک زیر کلیک کنید
 کلیک کنید
سلام میشه کد پیشواز همراه اول آهنگ معمای شاه رو هم بزارید
۱۱ ارديبهشت ۹۵، ۰۱:۴۱
پاسخ:
هنوز ساخته نشده
سلام ممنون میشم اگه کد آهنگ همراه اول جان من فدای ایرانِ استاد سالار عقیلی رو اگر موجود هست بهم بدید. 
۹ فروردين ۹۵، ۲۲:۳۷
پاسخ:
اسم آهنگ رو بفرمایید؟
لطفا سایر آهنگ های وطن سالار عقیلی رو بگذارید.مخصوصا معمای شاه.ممنون.
توگوگل بنویسیدحسنعلی قاسمی کفرودی اولی بزنید نظربدید
سلام اسمتون چیه سربزنید
۶ اسفند ۹۴، ۱۶:۰۰
پاسخ:
سلام کجا سر بزنم؟
لطفا سربزنید تامنم سربزنم ممنون من راضی هستم
ممنون باشه که گفتید به وبلاگ من سربزنیدونظردهید
کجای سایته سرچ کنم
۲ اسفند ۹۴، ۲۳:۱۴
پاسخ:
خب توی جستجوگر سایت بنویسید حامد زمانی دیگه

کلیک کنید اینجا

برای پیشوازهای بیشتر هم سرچ کنید

لطفا اهنگ پیشواز حامدزما نی هم بگزارید
۲ اسفند ۹۴، ۱۴:۵۴
پاسخ:
هست تو سایت سرچ کنید
معرکه است آقا سالار
با سلام میشه لطف کنید کد پیشواز ترانه تو میگفتی وفاداری از سالار عقیلی را بفرستین

لطفا پیشواز اهنگ معمای شاه سالار عقیلی برای همراه اول را بفرستین
۲۶ بهمن ۹۴، ۱۵:۴۸
پاسخ:
وجود نداره
با سلام وخسته نباشی انشاا..... روز به روز موفقیت های شما زیاد بشود
سیده فاطمه اسدی

عاشقتم سالار خیلی خیلی دوست دارم تو رو یک بار از نزدیک ببینم عاشقتم خیلی.
عاشقتم سالار
افراسیاب خلیلی مقدم
با سلام:

***عالی بود***
باسلام لطفاً آهنگ وطنم از سالار عقیلی برای رایتل بزارین من خیلی علاقه دارم به اون اهنگ و می خواهم تا در ٢٢بهمن کد ان را بگذارید                                             باتشکر از سایت شما
باسلام ودرودبرشما لطفا آهنگ پیشوازهمراه اول(معماشاه)بزارین 
۳ بهمن ۹۴، ۱۲:۰۷
پاسخ:
با سلام به محض آماده شدن از طرف اپراتور میزاریم
آهنگ معمای شاه سالار عقیلی رو بزارید لطفا
Salam kod ahango be che shomareii befrestam
۵ دی ۹۴، ۱۳:۵۲
پاسخ:
8989
لطفا کد جدید آهنگ خوسه چین باکلام سالار عقیلی که قبلا کدش :32336بوده رو بذارید ممنونم.
جامانده از مهدی
سلام من صداشونو دوست دارم کد رایتلشو ندارین؟؟
۱ دی ۹۴، ۱۱:۵۵
پاسخ:
چک میکنم اگه بود میزارم
سلام عالی بود .متشکر
خیلی عالی بود چقد دنبال این کد میگشتم
سلام.ممنون و سپاس .شنیدن این آهنگ حس خوبی به ادم میده
کد پیشواز من آن موج اشکم که بی اختیارم را لطف کنید بگید
۱۶ آذر ۹۴، ۱۰:۳۸
پاسخ:
صداش عالیه

چرا همه میگن پیدا نمیشد بابا من همون بار اول پیداش کردم ادرس درست و حسابی نمیدادید

باسلام

دمت گرم و انشاءاله همیشه برای ایران و ایرانی صدات ماندگار باشه

دوست داریم و عاشق آهنگ هاتم که به همه حس غرور و یادآوری ایران کهن رو میده


عاشق حسشم ..مرسی از احساس وطن پرستیت سالار جان
دمت گرم سالارجون ایرانی مسلمان پاینده وبرقرار
باسلام و خسته نباشید خدمت سرور گرامی و استاد عزیز جناب آقای سالار عقیلی ، واقعاً آهنگ وطنم شما مارا به وجد می آورد واحساس غرور به آدم دست میدهد و برای شما و کشور عزیزمان ایران از خداوند منان طلب سربلندی در همه عرصه ها می نمایم .همیشه تندرست باشید .زنده باد ایران واز خداوند بزرگ عمر بابرکت به حضرت آیت اله خامنه ای (رهبر عزیز) خواهانم.
۲۸ شهریور ۹۴، ۱۸:۰۷
پاسخ:
با سلام
درود بر شما
ایول دمش گرم چه اهنگای قشنگی خونده قربونم بره

سلام مرسی لطف کردین ک گذاشتین من همین الان وطنم سالار رو گذاشتم مرسی

۲۳ شهریور ۹۴، ۱۱:۳۴
پاسخ:
سلام.خواهش میکنم
دمتون گرم
فوق العادست...
۷ شهریور ۹۴، ۰۹:۴۲
پاسخ:
مرسی
دمتون گرم
خدا خیرتون بده
خیلی گشتم مگه پیدا میشد
مرررررررسی
۳۱ مرداد ۹۴، ۱۷:۴۳
پاسخ:
خوشحالیم راضی هستید
دمتون گرم
خدا خیرتون بده
خیلی گشتم مگه پیدا میشد
مرررررررسی
aqaaa merC  ke gozashtid kodesho
poooostam kande shod vali peyda nemishod
har saiti  miraftam nabooood
khoda kheyretooon bede

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
پیشوازهارو با پخش آنلاین در تلگرام دنبال کنید