کد آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول

کد آهنگ پیشواز ایرانسل, آوای انتظار همراه اول, آهنگ پیشواز, کد راینواز رایتل

تبلیغات

تبلیغات

کد آهنگ پیشواز ایرانسل میثم ابراهیمی آلبوم تگرگ

کد پیشواز ایرانسل تمام آهنگ های آلبوم تگرگ اضافه شد

کد آهنگ پیشواز ایرانسل میثم ابراهیمی آلبوم تگرگ

برای دیدن پیشواز به ادامه مطلب بروید...

١٣١٢٤٥ منو نگاه کن میثم ابراهیمی

١٣١٢٤٢ اینکه نمیشه میثم ابراهیمی

١٣١٢٤٣ خودت میدونی میثم ابراهیمی

١٣١٢٤٤ برگهای ولگرد میثم ابراهیمی

١٣١٢٤٦ منو نگاه کن2 میثم ابراهیمی

١٣١٢٤٧ چاردیواری میثم ابراهیمی

١٣١٢٤٨ چاردیواری2 میثم ابراهیمی

١٣١٢٤١ عشقم میثم ابراهیمی

١٣١٢٣٥ تگرگ2 میثم ابراهیمی

١٣١٢٣٦ خوشبختی میثم ابراهیمی

١٣١٢٣٧ خوشبختی2 میثم ابراهیمی

١٣١٢٣٨ چشمامو بستم میثم ابراهیمی

١٣١٢٣٩ چشمامو بستم2 میثم ابراهیمی

١٣١٢٤٠ چشمامو بستم3 میثم ابراهیمی

١٣١٢٣٢ باز بارون میثم ابراهیمی

١٣١٢٣٣ باز بارون2 میثم ابراهیمی

١٣١٢٣٤ تگرگ میثم ابراهیمی

١٣١٢٣١ عاشقت شدم میثم ابراهیمی

برای دیدن آوای انتظار همراه اول آلبوم تگرگ کلیک کنید

برچسب: کد آهنگ پیشواز ایرانسل عکس از میثم ابراهیمی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل عاشقت شدم از میثم ابراهیمی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل باز بارون از میثم ابراهیمی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل خوشبختی از میثم ابراهیمی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل چشامو بستم از میثم ابراهیمی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل عشقم از میثم ابراهیمی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل این که نمیشه از میثم ابراهیمی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل خودتم میدونی از میثم ابراهیمی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل منو نگا کن از میثم ابراهیمی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل چهار دیواری از میثم ابراهیمی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل شاید عاشق شم از میثم ابراهیمی

نظرات (۶۴)

پوووف،حتی شعرایی که تو بچگی میخونده کدشو گذاشتی!!!بجز کد عکس،بذاااااار دیگه ممنون😅
لطفا کد نگاه تو میثم ابراهیمی برای ایرانسل رو هم بزارید
lotfan aşeget şodm2 ro bezarin😔
کدپیشواز عکس میثم ابراهیمی چرا نیس؟
😢
پیشواز ایرانسل خستم میثم ابراهیمی و لطفا بزارین
عاشقتم شاید رو بزارین لطفا.... تو هیچ سایتی نیس چراااشااا  
۳۰ دی ۹۵، ۱۵:۲۱
پاسخ:
منتشر نشده
سلام لطفاقطعه دوم عاشقت شدم ازمیثم ابراهیمیوبسازیدوبزاریداون قطعهش خیلی قشنگه لطفا
آقا کد پیشواز شاید عاشقشم ایرانسل می ی م ابراهیمی رو بردارید دیگه ملت منتظرم از همراه اول یاد بگیرید
سلام کد پیشواز ایرانسل اهنگ خواهش میثم ابراهیمو میشه بزارین
امکانش هست کد اهنگ قبولن کن قطعه دومشو بذارین واسه ایرانســـــــــــــــل
کد پیشواز شاید عاشقشم رو بزارید خواهش
اهنگ ت میدونی هنوز کدش نیومده ؟؟؟؟؟
کد اهنگ پیشواز یادگاری از میثم ابراهیمی رو هم بزارید ممنون
ممنون عالییییییییییییییییییی بود تنکس
سلام.خواهشا همه ی کد آهنگ های میثم ابراهیمی رو بزارید.ممنون میشم.   
۱۶ فروردين ۹۵، ۱۱:۳۱
پاسخ:
اکثر کدهای ایشون تو سایت هست از بخش موضوعات اقدام کنید
سلام من تازه وارد این سایت شدم نمیدونم چجوری باید پیشواز بگیرم میشه توضیح بدین
۱۳ فروردين ۹۵، ۱۴:۱۷
پاسخ:
اگه ایرانسلی هستید کد هر اهنگی که دوست دارید رو به 7575 بفرستید و اگه همراه اول هستید باید کد همراه اول رو به 8989 بفرستید
کد اهنگ پیشواز یادگاری برای ایرانسل هست ؟
۲ فروردين ۹۵، ۱۸:۲۲
پاسخ:
خیر
سلام "چرا قطعه دوم 'عاشقت شدم 'رو نمیزارید 
۲۸ اسفند ۹۴، ۱۳:۰۷
پاسخ:
کد ساخته نشده
سلام وقت بخیر
من ترانه ی بارونای نم نم وچی میشه میثم ابراهیمی و خیلی دوست دارم لطف کنید کد اهنگ پیشوازش و اعلام کنید
تشکر
نسرین
۲ اسفند ۹۴، ۲۳:۱۶
پاسخ:
نیومدن هنوز
سلام میشه عاشقت شدم رو تیکه دومشو بذارید ریتم و زیبایی اهنگ همون تیکه دومه لطفا خواهش میکنم 
سلام.دنبال کد پیشواز آهنگ عکس میثم ابراهیمی هستم.
۲۲ آبان ۹۴، ۲۱:۱۸
پاسخ:
سلام.برای ایرانسل وجود نداره
کد هنوز عاشقشمو میخوام لطفا بذارید خیلیا دنباله این کد هستن 
لطفا کد شاید عاشقت شدن رو بزارید برای ایرانسل خیلی میخوامش
۱۷ مرداد ۹۴، ۱۸:۵۸
پاسخ:
منتشر نشده پیگیری میکنم
عاقا شاید عاشقشم رو ایرانسل منشوری کرده که کد نمیده؟
۲۹ تیر ۹۴، ۱۱:۰۰
پاسخ:
احتمالا
سلام ادمین جان تورو خدا کد پیشواز تگرگ مازیار فلاحی و میثم ابراهیمی رو هم بزار  .خواهش میکنم من میخوووووووووووووووووووووام
۲۶ تیر ۹۴، ۱۹:۱۷
پاسخ:
منتشر بشه حتما

...من اهنگ عاشقش شدم شاید رو مووووووخاااام.....

 ادمین جان پیشواز عکس هس یا ن ؟؟
۳۰ خرداد ۹۴، ۰۰:۵۹
پاسخ:
برای ایرانسل متاسفانه خیر
حیف چقد قسمت های بدِ آهنگارو گزاشتن!
مثل آهنگ عشقت شدم و اینکه نمیشه

سلام چرا اهنگاتون 2تیکه نیستن مثلا اهنگ عشقم تیکه اولشو کد ندادین قشنگتره

۱۸ خرداد ۹۴، ۲۲:۴۶
پاسخ:
به اپراتورها مربوطه این
کد آهنگ پیشواز  ایرانسل شاید عاشقشمم رو میخواستم ممنون 
۱۵ خرداد ۹۴، ۱۸:۲۵
پاسخ:
کد این آهنگ وجود نداره
سلام چرا کد پیشواز شاید عاشقشمم برای همراه اول هست ولی برای ایرانسل نیست؟؟؟برای چی اینطوریه؟؟
۱۵ خرداد ۹۴، ۱۸:۲۶
پاسخ:
این دیگه بستگی به خود اپراتور داره میتونید با تماس باهاشون مطرح کند
سلام واقعاکه ایرانسل خیلی مسخره اس اهنگای قشنگ رو کدنمیده
آهنگ ها روانی هست.اما شاید عاشقشم کو؟
۷ خرداد ۹۴، ۲۰:۱۶
پاسخ:
کد این آهنگ برای ایرانسل وجود نداره
شاید عاشقشم کوش پس??????????
۴ خرداد ۹۴، ۰۱:۱۵
پاسخ:
کد این آهنگ برای ایرانسل وجود نداره
ای بابا.بهترین آهنگشو نذاشتین. تو رو خدا آهنگ شاید عاشقش شدم رو بزارید
۲۷ ارديبهشت ۹۴، ۱۵:۵۴
پاسخ:
برای ایرانسل این اهنگ کدی تعریف نشده برای همراه اول در سایت موجوده
سلام.اگه امکانش هست ازمحمد نجم و شهریار ابراهیمی هم پیشواز بزارید.یا اگه قراره بزارید تاریخشو بزارید.با تشکر
۲۰ ارديبهشت ۹۴، ۱۵:۰۵
پاسخ:
خواننده های مورد نظر شما در لیست پیشوازهای اپراتور همراه اول و ایرانسل قرار ندارند
اهوووووووووووووووووووووووووووووو
پ چراهنوز نذاشتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا این آهنگ عاشقتم روبذارید اون آهنگاچرتن این خوبه ک کدم نداره
یه کاریش بکنید.خواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااهشاااااااااااااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!1
۱۱ ارديبهشت ۹۴، ۱۹:۰۳
پاسخ:
کد این اهنگ منتشر نشده
خیلی هم عالی… 
ممنونم ازتون
۱۱ ارديبهشت ۹۴، ۱۹:۰۳
پاسخ:
خواهش میکنم
این چه وضعشه!!!!
پس اهنگ شاید عاشقتم چی شد!!!
مسخره فروشی باز کردین
با سلام کد آهنگ شاید عاشقتم رو میخاستم
۷ ارديبهشت ۹۴، ۱۳:۵۰
پاسخ:
سلام.منتشر نشده
سلام این کد ها ک برای همراه اول هستش من خطم ایرانسله...میشه راهنمایی کنید؟ لطفا ...
۵ ارديبهشت ۹۴، ۲۳:۰۸
پاسخ:
برای همراه اول هنوز منتشر نشده به محض اماده شدن از همین سایت منتشر میشه

لطفا کد آهنگ عکس رو بذارید

۵ ارديبهشت ۹۴، ۲۳:۰۷
پاسخ:
منتشر نشده
pas ahange ( ax) chi shod? chera kodesh nist?
۵ ارديبهشت ۹۴، ۲۳:۰۷
پاسخ:
پیشواز آهنگ عکس منتشر نشد
سلام..من میخواستم اینکه نمیشه رو بذارم گذاشتم ولی از اونجاش که میخواستم نبود..!چیکار کنم؟؟؟‍‍!!!اومدن همون جاهایی که واسه پیشواز باحال نیست گذاشتن واسه پیشواز...!!چرا اینطوری میکنن!!!؟؟؟؟

هدیه خانوم کد الکی نذار اینجـا!من گذاشتم هیچی نبود!!
۴ ارديبهشت ۹۴، ۰۰:۲۹
پاسخ:
متاسفانه هیچ کاریش نمیشه کرد چون همین اهنگ ها عرضه شده 
سلام یه کد آهنگ پیشواز بسیار عاشقانه میخواستم؟ممنونم
۴ ارديبهشت ۹۴، ۰۰:۲۸
پاسخ:
نام آهنگ مورد نظرتون رو بفرمایید
خبلییی ممنوووون خیلی خوشحااال شدم
۴ ارديبهشت ۹۴، ۰۰:۲۷
پاسخ:
خواهش میکنم
بلاخره اومد!!!دمتون گرم!!!!!
۲ ارديبهشت ۹۴، ۲۲:۳۵
پاسخ:
خواهش میکنم
سلام کد:491612 و 491611
۲ ارديبهشت ۹۴، ۱۲:۰۱
پاسخ:
این کدها برای آهنگ عشق هست چه ربطی به البوم تگرگ داره؟؟؟
عجبـــــــ گیـــــــری کردیمــــــــا!!

پـس کجاست این کدا؟!؟؟!!

۱ ارديبهشت ۹۴، ۱۱:۴۴
پاسخ:
دوست عزیز کدها منتشر نشده علتشو میتونید از خود هنرمند و یا اپراتورها بپرسید.
ای بابااااااا
تا کی صبر کنیم اخههههههههههههه 
کییییییی مییییییان پسسسسسسسسس
الان کار ما شده هر روز چک کردن اینجااااااااااااااا
توروحدا زودتر الان 2،3ماهه از انتشارآلوم گذشنه ولی هنوز کدهاش نیومده ممنون
۲۵ فروردين ۹۴، ۱۳:۴۷
پاسخ:
همینجا سر بزنید هر وقت منتشر بشه قرار میگیره
خداییش ١٣ تا اهنک وقتی نمیبره ک کد هاشو نمیدین بیرون.به ابراتوراتو بکین هرروز این همه اهنک جرتو برتو بیشوازاشو میدین بیرون.نمیخایم اصلا فقط اهنک شید عاشقشم رو بدین فکرنکنم بیشتراز ١٠ دیقه زمان ببره
۲۵ فروردين ۹۴، ۰۹:۱۲
پاسخ:
پیام فرستادیم دوست عزیز
نمیشه بهشون بگید ک زودتر کدها رو بدن؟
این اپراتورها!!!
۲۵ فروردين ۹۴، ۰۹:۱۳
پاسخ:
پیام فرستادیم دادیم بهشون
خداییش مسخره کردین ی ماه گذشت از منتشرشدن البوم کی میخواین بزارید پس؟؟؟؟
۲۳ فروردين ۹۴، ۱۷:۳۶
پاسخ:
دوست عزیز دست اپراتورهای تلفن همراهه هر وقت منتشر شد گذاشته میشه
أه کی میاد پس؟ مسخره کردن مردمو این اوپراطورا. نخواستیم اصلا به درد خودشون میخوره یخ کرد دیگه آهنگا
۲۲ فروردين ۹۴، ۲۲:۱۷
پاسخ:
متاسفانه تا این لحظه منتشر نشده
دقیقا چ روزی منتشر میشه؟؟؟؟؟؟؟؟
مامنتظریم
۲۱ فروردين ۹۴، ۲۱:۴۴
پاسخ:
مشخص نیست ولی هر ساعتی منتشر بشه همینجا قرار میگیره
پس چـی شد؟؟

کی میاد؟
۱۸ فروردين ۹۴، ۱۸:۰۵
پاسخ:
مشخص نیست
هر وقت بیاد میزاریم
hnoZ nayooma????? mn kheyli vaghte montazeram:((((((((((((
۱۷ فروردين ۹۴، ۱۷:۱۱
پاسخ:
خیر متاسفانه هنوز منتشر نشده
پس چرا انتشار داده نشد؟!
۱۷ فروردين ۹۴، ۱۲:۱۴
پاسخ:
فکر کنم به علت تعطیلات بوده به زودی انتشار داده میشه
فردا انتشار داده میشه
جون هر کی که دوست داری
سریع باشید
۱۵ فروردين ۹۴، ۰۰:۱۰
پاسخ:
دوست عزیز مطمئن باشید به محض انتشار توسط اپراتورها در همون لحظه قرار داده میشه
لطفا زودتر کد پیشوازشو بذارین دیگه :-( منتظرماااا
۱۲ فروردين ۹۴، ۱۰:۵۰
پاسخ:
به محض انتشار قرار داده میشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
پیشوازهارو با پخش آنلاین در تلگرام دنبال کنید