کد آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول

کد آهنگ پیشواز ایرانسل, آوای انتظار همراه اول, آهنگ پیشواز, کد راینواز رایتل

تبلیغات

تبلیغات

آوای انتظار همراه اول مرتضی پاشایی آلبوم اسمش عشقه

آهنگ پیشواز همراه اول مرتضی پاشایی اسمش عشقه

آوای انتظار همراه اول آلبوم اسمش عشقه از مرتضی پاشایی
آهنگ پیشواز همراه اول ادعا,خجالتی,هم نفس,حس جدید,اشکام جاریه,وقتی دلم عاشقته ,یه لحظه,حالا حالاها,عاشقترین از آلبوم 94 مرتضی پاشایی

آلبوم جدید مرتضی پاشایی

|آوای انتظار همراه اول|

کد آهنگ پیشواز مرتضی پاشایی

برای دیدن کد آهنگ پیشواز مرتضی پاشایی به ادامه مطلب بروید..

برچسب: آهنگ پیشواز همراه اول اسمش عشقه مرتضی پاشایی,آوای انتظار مرتضی پاشایی اسمش عشقه,کد آهنگ پیشواز همراه اول مرتضی پاشایی آلبوم جدید اسمش عشقه,پیشواز همراه اول آلبوم جدید مرتضی پاشایی

79016 نبض احساس ریمیکس

79015 ستایش ریمیکس

79014 اسمش عشقه ریمیکس

79013 روز برفی

79012 حالا حالا ها

79011 ادعا

79010 یه لحظه

79009 خجالتی

79008 هم نفس

79007 وقتی دلم عاشقته

79006 اشکام جاریه

79005 عاشقترین

79004 اسمش عشقه

79003 حس جدید

نظرات (۲۱)

ازاد حمیدی
میشه کد اهنگ های شاهکارهای موسیقی اصیل ایرانی ،مثل اهنگ"شد خزان گلشن اشنایی"مرحوم جواد بدیع زاده ویا پیشواز کارهایی از  زنده یادان ،داریوش رفیعی ،بنان،وازین دست بگذارین؟البته اگر هست.
عالیه
کد پیشواز خداحافظی پاشایی رو بزارید لطفا
میشه بیشتر بذارین😢
اوای اتڟار  کی فکرشو میکردو بذاریر
کدپیشواز آهنگ خداحافظی پاشایی رو میخوام
کدآهنگ کجایی رو کسی نداااااااره
کد آهنگ یه عمره مرتضی پاشایی رو کسی می دونه
۲۹ اسفند ۹۴، ۲۲:۴۵
پاسخ:
وجود نداره
حمزه رشیدی

دستتون درد نکنه زحمت کشیدید

۲۶ اسفند ۹۴، ۱۳:۳۵
پاسخ:
خواهش میکنم
کد آهنگ دل دنیا رو خون کردی کسی داره محبت کنه
۲۴ اسفند ۹۴، ۱۰:۲۳
پاسخ:
تو سابت هست بخش پیشوازهای پاشایی آهنگ تو رفتی

سلام

میشه کد پیشواز چشای من  دنبالته  همراه اول هم بزارین

 چطوری میشه پیشواز هارو غیر فعلا کرد
۲ اسفند ۹۴، ۲۳:۱۵
پاسخ:
عالی

عاشقشم باهمه اهنگهاش
خیلی اهنگ اشکام جاریه رو دوست دارم
خدارحمتش کنه.همه اهنگاش حرف دل بود
کد پیشواز همینا رو ایرانسل نداره؟؟؟
۳ مهر ۹۴، ۱۰:۵۷
پاسخ:
تو سایت هست بخش پیشواز مرتضی پاشایی
عاشق آهنگ اشکام جاریه مرتضی هستم روحت شاد کاش بودی بازم میخوندی
خیلی عالیه من علشق اهنگهای مرتضی بودم
کداهنگ زیادی نیست
۲۳ شهریور ۹۴، ۱۹:۰۵
پاسخ:
خیر
پیشوازاهنگ زیادی مرتضی نیست جایی ؟
عالی بوووووود اسیرتم مرتضی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
پیشوازهارو با پخش آنلاین در تلگرام دنبال کنید