کد آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول

کد آهنگ پیشواز ایرانسل, آوای انتظار همراه اول, آهنگ پیشواز, کد راینواز رایتل

تبلیغات

تبلیغات

آوای انتظار همراه اول محسن چاوشی کجایی

کد آوای انتظار همراه اول محسن چاوشی کجایی

آهنگ پیشواز همراه اول کجایی محسن چاوشی

تیتراژ سریال شهرزاد

آهنگ پیشواز همراه اول تیتراژ سریال شهرزاد آهنگ کجایی از محسن چاوشی

آوای انتظار همراه اول محسن چاوشی کجایی

برای دیدن آهنگ پیشواز  همراه اول محسن چاوشی به ادامه مطلب بروید...

82003 کجایی- محسن چاوشی

***

82004 کجایی 2 - محسن چاوشی

***

82005 کجایی 3 - محسن چاوشی

نظرات (۲۷)

سلام اهنگ افغانی داوود سرخوش ندارید
سلام لطفا پیشوار همخواب چاوشی رو بزارید ممنون
بهرام خوشدل
سلام  کد  آهنگ پیشواز بابک سلیمی رو میخواستم   یا آهنگ مادر یا  چیزی ک  غمگین باشه  ممنونم
با سلام دوستان عزیز من میخوام آهنگ پیشواز یه دنیا قریبم.با صدای چاوشی رو بذارم برای پیشواز باید چه کدی رو بزنم..ممنون از دوستان....
با سلام من میخوام آهنگ پیشواز کجایی عزیزم.با کد 82005 رو که رو سایت بالا هست انتخاب کنم.چیز دیگری میاد..میشه راهنمایی کنید.دوستان....ممنون
کد اهنگ پیشواز دلم خونکردی مرتضی پاشایی
سلام. کد پیشوازی که برا خط همراه اولم فعال کردم یادم رفته چطوری از طریق گوشیم میتونم بفهمم کدش چنده... ممنونم
۷ ارديبهشت ۹۶، ۱۵:۲۶
پاسخ:
اسم آهنگو بگو؟
خیلی ممنون

سلام ممنون بابت کد ترانه کجایی.ولی اگه میشه کد ترانه جون منی از مهدی مقدمو میشه بذارین اصلا دارین؟
چجوری برای همراه اةل بزارم
۱۵ بهمن ۹۵، ۰۰:۱۰
پاسخ:
ارسال کد به 8989
آقا خیلی فاز آهنگ پیشوازش سنگینه دمت گرم
سیلام ممنون ازهمراهیتون بچها.
سلام خسته نباشید کد اهنک سلام کد اهنگ هم خواب و سربار نه رو بردارید ..جواب بدید حتما 
۲۶ خرداد ۹۵، ۰۳:۱۳
پاسخ:
سلام.متوجه منظورتون نشدم
سلام .لطفا اگه میشه کد همراه اول کجایی رو هم بگید.
۲۷ ارديبهشت ۹۵، ۲۲:۵۱
پاسخ:
تو سایت هست
Very goooooooooooood
باسلام کد آوای انتظار همراه اول آیاتیتراژاولیه سریال شهرزاد رامی خواستم
۱۱ فروردين ۹۵، ۲۳:۱۵
پاسخ:
تمام تیتراژ های منتشر شده کدش تو سایت هست
لطفا کد اهنگ همخواب رو بذارین
ممنون

کد همراه اول همخواب بذارین
با سلام ممنون بابت سایت خوبتون.میشه راهنماییم کنید که از کجا میتونم اول آهنگ پیشواز رو گوش کنم بعد انتخاب کنم؟
۶ بهمن ۹۴، ۲۱:۵۹
پاسخ:
سلام.این امکانو هنوز فعال نکردیم
لینک شعر تلگرام  شعر مثبت خوشحالمیشیم بیایید
اقا این اهنگ همخوتب محسن رو نگذاشتن؟
۱ بهمن ۹۴، ۱۹:۱۶
پاسخ:
ایرانسل گذاشتیم
سلام ممنون
فرحناز خانم
دانی که ز هر یار وفا دار ترم من...
ببخشید میخواستم بدونم اهنگ رفت که رفت از رضا یزدانی پیشواز داره؟ لطفا جوابمو بدین ممنون
۲۴ دی ۹۴، ۱۷:۴۲
پاسخ:
برای چه اپراتوری؟
اهنگ همخواب مخسن چاووشی پیشواز داره؟
روزی که نماند دگری برسر کویت... دانی که ز اغیار وفادار ترم من... 
۱۵ دی ۹۴، ۲۱:۳۰
پاسخ:
برای ایرانسل رو گذاشتیم
تو رو از دور دلم دید اما نمیدونست چه سرابی دیده ،من دیوونه چه میدونستم زندگی برام چه خوابی دیده، نمیدونی نمیدونی ای عشق کسی که جوونیش و ریخته به پات واسه اینکه تورو از دست نده چه عذابی دیده 
این آهنگم پیشواز داره؟؟؟
۱۴ دی ۹۴، ۱۲:۳۲
پاسخ:
هنوز منتشر نشده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
پیشوازهارو با پخش آنلاین در تلگرام دنبال کنید