کد آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول

کد آهنگ پیشواز ایرانسل, آوای انتظار همراه اول, آهنگ پیشواز, کد راینواز رایتل

تبلیغات

تبلیغات

آوای انتظار همراه اول میثم مطیعی سپردم دل را به جاده

کد پیشواز همراه اول میثم مطیعی سپردم دل را به جاده

کدهای پیشواز همراه اول سپردم دل را به جاده حاج میثم مطیعی برای اربعین 94

کد پیشواز همراه اول سپردم دل را به جاده (همه آرام و قرار این دل)

آوای انتظار همراه اول میثم مطیعی سپردم دل را به جاده

برای دیدن پیشواز مذهبی میثم مطیعی به ادامه مطلب بروید...

ز داغ تو دل حزین است،‌ به یادت چله نشین است

همه آرام و قرار این دل زیارت در اربعین است

سپردم دل را به جاده، میایم پای پیاده

ره عشق است و ندارم باکی اگر خاری در کمین است

جان و جانان من، عشق و ایمان من، با تو پیمان من، حسین

کد پیشواز همراه اول: 70333 سپردم دل را به جاده(همه آرام و قرار این دل)

نظرات (۷)

مسعود خان احمدی
باسلام خیلی عالی بود هر کجا رفتیید یاد ما هم باشید.
سلام به عشاق محبین ارباب.واقعا عالی و درحد عزاداری سیدوسالارشهیدان آقاامام حسین
به یه نفر زنگ زدم پیشوازش این مداحی بود خدا میدونه چقد گریه کردم.بنده خدا جواب نمیداد منم ده بار زنگ زدم([خخخ)
فدات انشالله سعادت بیشتری نصیبت بشه بتونی در مدح مولا بخون وبه کمال برسی اجرت با سید الشهدا
واقعا دم شما گرم عالی عالی عالی اجرتون با اقا امام حسین
خدا خیرتان بده به خدا منم خیلی دنبالش بودم اجرتان با آقا امام حسین علیه السلام 
سیدرضا حسینی
خدا خیرت بده
چقدر دنبالش گشتم خدا میدونه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
پیشوازهارو با پخش آنلاین در تلگرام دنبال کنید