کد آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول

کد آهنگ پیشواز ایرانسل, آوای انتظار همراه اول, آهنگ پیشواز, کد راینواز رایتل

تبلیغات

تبلیغات

آوای انتظار همراه اول حامد محضرنیا ممنونم

 آهنگ پیشواز همراه اول حامد محضرنیا ممنونم

آهنگ پیشواز همراه اول ممنونم حامد محضرنیا

آوای انتظار همراه اول حامد محضرنیا ممنونم

برای دیدن آهنگ پیشواز همراه اول حامد محضرنیا به ادامه مطلب بروید...

80816 ممنونم-حامد محضرنیا

متن آهنگ ممنونم حامد محضرنیا

تا تو رو دارم حس می کنم دنیا تو دستامه

وقتی که عشقت مثل نفس همیشه همرامه

دیگه باور کن که بودنت تموم دنیامه

به تو نزدیک وقتی که تنها زیر بارونم

خیلی دلتنگم تو این روزایی که پریشونم

چجوری بگم خدا جون از تو ممنونم

“ممنونم واسه این زندگی و هوای تازه

واسه هر چی که من و یاد تو می ندازه

واسه امروز که نمی زاری تموم شه

من تو رو دوست دارم بی حد و اندازه

نظرات (۱۱)

سلام خدمت همه شما عزیزان. ترانه خیلی خیلی خیلی عالی هست دمتون گرم که برامون گذاشتین
آهنگ بازم من عاشق توام دلواپس توام حامدمحضرنیا 
خیلی وقته دنبالشم لطفا به اشتراک بزارین
بسیار زیبا و دل نشین.ممنون
سلام لطفا کداین اهنگ رو برای رایتل هم بگذارید باتشکر
سلام. ممنون که کد این آهنگ رو گذاشتنین خیلی این آهنگ انرژی خوبی داره پر از انرژی مثبت
زندگی زیباست....
سلام.من خیلی دنبال کداین اهنگ بودم گیرنمیومد.ممنون که گذاشتین.
لاااااااااااایک

سلام مرررررررسی از اینکه این اهنگ خوشگل رو گذاشتین دمتون گررررم
۱۵ بهمن ۹۴، ۱۰:۴۵
پاسخ:
سلام.تشکر
عالی بود چقدر منتظربودم برای این اهنگ که جز لیست قرار بگیره .واقعا دستتون درد نکنه خسته نباشید .ممنون

۱ بهمن ۹۴، ۱۹:۱۷
پاسخ:
سلام. تشکر از شما
عالی ی ی ی ی یی ی ی ی بووووووووووووووووووووووووود دمتون گرم این اهنگ واقعا بهم انرژی میده عجیب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب ب 

واقعا دمتون گرم چقد من سرچ کردم پیدانمیکردم بالاخره موفق شدم 
خیلی وقت بود دنبالش بودم واقعا فدایی دارید مرررررررررررررررررسی
۲۵ آذر ۹۴، ۱۹:۳۰
پاسخ:
مرسی
بانوی سرخ
عالیییییییییی حرف نداری دمت گرم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
پیشوازهارو با پخش آنلاین در تلگرام دنبال کنید