کد آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول

کد آهنگ پیشواز ایرانسل, آوای انتظار همراه اول, آهنگ پیشواز, کد راینواز رایتل

تبلیغات

تبلیغات

آموزش فعال سازی سرویس راینواز رایتل

آموزش فعال سازی راینواز رایتل

برای دیدن آموزش به ادامه مطلب بروید...

فعال سازی اولیه ارسال پیام های زیر از سیم‌کارت رایتل به2020

فعال‌سازی سرویس راینواز ON RBT
غیر فعال کردن سرویس راینواز OFF RBT
مشاهده وضعیت سرویس View RBT
راهنمایی Help RBT

 آموزش خرید راینواز رایتل

شما می‌توانید از طریق ارسال پیامک، راینواز مورد نظرتان را سفارش دهید و با ارسال دستور زیر به سامانه پیامکی 2030 سرویس راینواز خود را فعال و یا غیر فعال نمایید.

 آموزش خرید آهنگ پیشواز رایتل

دستور خرید آهنگ پیشواز راینواز رایتل = (کد راینواز+فاصله+ON)  //  مثال:   ON 200651

 آموزش حذف پیشواز رایتل

دستور حذف آهنگ پیشواز راینواز رایتل = (کد راینواز+فاصله+HZ)  //  مثال:   HZ 200651

 

دستور هدیه آهنگ پیشواز راینواز رایتل = (شماره تلفن دریافت کننده هدیه+فاصله+کد راینواز+فاصله+HE)  //  مثال: He 200651 98912

 

نکته:

- دستورات راینواز به حروف کوچک و یا بزرگ حساس نمی باشد.
- کلیه دستورات راینواز از چپ به راست می باشد.

دوره اعتبار هر راینواز رایتل 30 روز می‌باشد که در صورت عدم حذف راینواز توسط مشترک پس از پایان هر دوره ، به‌صورت خودکار تمدید می‌گردد.

نظرات (۸۳)

حسن عباسی فیروزجایی
به نظر من اگر بیست تا اپراتور تو ایران فعالیت کنند باز به همراه اول نمی‌رسند..انصافاهم از نظر آنتن تکه هم از نظر تعرفه ها هم از نظر اینترنت..آهنگ پیشواز هم درجا وقتی کد مورد نظر خودمو وارد میکنم فعال میشه ولی رایتل پول کم می‌کنه ولی فعال نمیکنه... حرومزادگی در این حد...
ینی دمشون گرم ١٢٠٠ ازم کم شد اخرشم همون اهنگ اولی بهتر از همه بود باید دوباره حذفش میکردم ک دوباره فعالش کنم بیاد یه اهنگو دوبار نمیتونی بزاری روشه خوبیه واسه پول دراوردن یکی وارذ شه دیگه تا بخواد حالیش بشه یه دوتومنی پیاده شده لطفا اصلاح کنید
سلام ببخشید من میخوام کد بفرستم برای فعال سازی اصن نمیاد میزنه پیام ارسال نشد وقتی پیاممو ارسال کردم دوتا گزینه اومد نمیدونم دستم رو کدوم رفت که هرچی به ۲۰۳۰_۲۰۲۰ میفرستم نمیاد لطفا جواب بدید😢
سلام
بابت آنتن دهی فوق العاده قوی رایتل خیلی ممنونم😻
رایتل تنها خطی بود که هرجای دنیا ک بودم آنتن داشتم..درسته هزینه هاش نسبت به خطای دیگه بالاس ولی بنظر من ارزش داره ،،، به بقیه دوستانی ک ناراضی هستن توصیه میکنم که پول ندارن رایتل نخرن 😹این غرغر کردن نداره..همون جیبشون در حد ایرانسل زاخاره😸
سلام
بابت آنتن دهی فوق العاده قوی رایتل خیلی ممنونم
رایتل تنها خطی بود که هرجای دنیا ک بودم آنتن داشتم..درسته هزینه هاش نسبت به خطای دیگه بالاس ولی بنظر من ارزش داره ،،، به بقیه دوستانی ک ناراضی هستن توصیه میکنم که پول ندارن رایتل نخرن 😹این غرغر کردن نداره..همون جیبشون در حد ایرانسل زاخاره😸
ناموسن شورش در اوردین 

واقعا راستل عقده ای منکه نمیبخشم بخاطرعوض کردن راینوازهم پول کم میکنه اه متنفرم از رایتل
ابوالفضل ابدال
فقط همراه اول
گداها 
سلام میشه بگید چقد هزینه داره و چند روزه ی.تشکر
سلام
ایرانسلم که همینجورشده
من یه خط رایتل گرفتم
ولی باخط ایرانسلمم ک پیشواز میگرفتم یه مدتی بود ک مثل رایتل شده،برای تعویض هر اهنگ۳۰۰کم میکنه.
همون بوقو بخوره شرف داره ب این چیزا،منکه حاظرم پیشوازنداشته باشم تااینکه بخام کاری کنم این مفت خوراپول ب جیب بزنن
😣اه اینم شد اپراتور واسه  یه تعویض اهنگ پول کسر میکنه😔
😊درسته رایتل پول کسر میکنه بجاش به ما میگه که حواسمونو موقع انتخاب جمع کنیم اخه رایتل اپراتور پیشگامه 😘😍
این چه وضعشه ، گدا هستین از ایرانسل یکم یاد بگیرین 
اه 
اه اه
چطور بتونیم یک آهنگ پیشواز در گوشیمان فعال بکنسم
ایشششش حالم از رایتل بهم میخوره واسه تعویض پیشواز هم پول کسرمیکنه عقده ایا
یعنی چی واسه تعویض ش کم میکنید والا مسخره ها
واقعا برای رایتل متأسف که خیلی ضعیفه ما که خریدیم و پشیمونیم امیدوارم کسی دیگه نخره
سلام لطفا کد آهنگ بی بی بی حرم حامد زمانی و عبدالرضا هلالی رو برای رایتل هم بذارید ممنون
من که راضی نیستم،خداوکیلی پل صراط یقتونو میگیرم،تنها کاری که ازم بر میاد
ســــلام
لطفا کد اهنگ شیدایی،هنوز عادت به تنهایی ندارم از علی لهراسبی بذارید
ممـــــــنون
جعفر سلمان نسب
سلام من خواستم رایتل بگیریم یعنی نگیرم 
لطفا آهنگ چتر خیس حامد همایون رو بذارید ممنون 
سلام لطفا کد اهنگ پیشواز محمد علیزاده به نام برادر رو بذارین
سلام لطفا کد اهنگ پیشواز محمد علیزاده به نام برادر رو بذارین
سلام میشه آهنگی که داخل گوشی خودونه بگذاریم

۲۵ آذر ۹۵، ۲۲:۴۳
پاسخ:
خیر
با سلام.در طول 24 ساعت10/15 بار انتن حدودا ب مدت ده مین میره بعدم اکثرا بجای h قالبا 2g هست.  تعرفه هاش گرونه.  برا پیشواز هم ب مشکل میخوریم نه میشه گوش کرد بعد خرید.  نه میشه عوض کرد...  خیلی اوپراتور ضعیفیه من متاسفم ک همچین اوپراتوری رو انتخاب کردم واین مدت استفاده کردم 
سلام.خسته نباشید. میشه یک آهنگ پیشواز بایکی دیگه عوض کرد؟
۱۶ مهر ۹۵، ۱۰:۱۹
پاسخ:
رایتل این امکان رو نداره رایگان
لطفا خدمات بهتر بشه آخه برای تعویض چرا باید هزینه کم بشه !!
جرا نمیشه اهنک پیشواز رو گوش داد بعد خریداری کرد؟یه کم از ایرانسل یاد بگیرید خدمات دهیتون واقعا ضعیفه .تو متروام که انتن میره .کلی همه گرونه همه چیش . کد اهمگ پیشوازم ک تعویض نداره مضخرفا 

سلام من فعالسازی میکنم ولی پیامم نمیره تایید نمیزنه لطفا کمک کنید 
۲ شهریور ۹۵، ۰۹:۰۰
پاسخ:
آموزش فعال سازی همینه دوباره امتحان کنید
کریم کمالزهی
مخواستم بپرسم بعدازاینکه راینواز فعال شد یک کدرمز عبور داده بعدش چکارکنم
۳۰ مرداد ۹۵، ۱۹:۴۸
پاسخ:
طبق اموزش پیش برید
کد هانگ پیشواز رایتل میخوام
۱۹ مرداد ۹۵، ۱۹:۳۵
پاسخ:
تو سایت هست
خداروشکر پس من نزدم اصلا همه ناراضی هستن خخخخخخخخ
محــــــدثه
دوســــــــــــتا گلــــــم برا حذف اهنگ پیـــــشوازتون کــــــد اهنگ رو به این طریق بـــــزنید حذف میشه
HZ87654  به 20 30 من راحت تونسـتم حذف کنم

چه جوری اهنگ پیشواز انتخاب کنیم
۱۰ تیر ۹۵، ۰۳:۱۰
پاسخ:
همین پست رو بخونید
سلام میخواستم ببینم تعویض رایگان چجوریه؟
۶ تیر ۹۵، ۲۳:۴۰
پاسخ:
برای رایتل فعلا وجود نداره
واقعن به بحثاتون فقط میخندم خوب یعنی نمیشه حذف کردپیشوازو

لطفا روش اصلاع از کدپیشواز راهم بذارید تابتونیم حذف کنیم اگه خوشمون نیمد
۲۷ خرداد ۹۵، ۲۰:۱۸
پاسخ:
تعویض رایگان نداره
سلام
۲۶ خرداد ۹۵، ۰۱:۵۱
پاسخ:
سلام
اقامن ی کاری کردم 2020 اول بهم ی پیام داد با ی کد داد بعد دیگ نمیدونم چیکار کنم تروخدا کمکم کنید چ وعضشه 
۱۷ خرداد ۹۵، ۲۰:۲۴
پاسخ:
مشکلتون رو بگید
ممنون واقعا آنتن دهی خوبی داره رایتل ولی هزینه اینترنت و مکالمه بالاست اگه یه خورده پایین تر بیاد مثل ایرانسل واقعا عالی تر میشه کاش برای کد آهنگ پیشواز از تلویزیون تبلیغ بشه ممنون میشم
ممنون واقعا آنتن دهی خوبی داره رایتل ولی هزینه اینترنت و مکالمه بالاست اگه یه خورده پایین تر بیاد مثل ایرانسل واقعا عالی تر میشه کاش برای کد آهنگ پیشواز از تلویزیون تبلیغ بشه ممنون میشم
رایتل خوبه فقط کامل نیست ،باید سعی کنن ارتقاش بدن هزینه مکالمه رو بیارن پایین ،نمایندگی هارو زیاد کنن و خدماتشو مثل ایرانسل بهتر ارائه بدن، خرجش بالاست ..
رایتل مفت خور...😡
آخه این چه وضعشه با پیشواز درپیتی مال قرون وسطی !!چرا عوض کردم شارژ کم شد فقط بلدین پول بخورین مفت خورا
آخه این چه وضعشه با پیشواز درپیتی مال قرون وسطی !!چرا عوض کردم شارژ کم شد فقط بلدین پول بخورین مفت خورا
پیکان گوجه ای مدل ۵۷فروشی کسی نداره؟
سلام.رایتل به جز پیشوازش.خدمات اینترنتش خیلی ضعیف شده.خیلی
امیرحسین سالاری امیرحسین خان
واقعا برای شبکه رایتل متاسفم  رایتل جز اینکه پول میخوره چیز دیگه ای نداره هر بار اهنگ پیشواز عوض میکنم 300کم میشه متاسفم دمت گرم ایرانسل هم قیمتت کمه هم بسته هات ارزونه دمت گرم پشیمونم از رایتل پشیمون فقط یاد دارن الکی جواب بدن  برای همون مشتری کم دارین هه
متاسفم واسه این خدمات ناقص
چقدر مسخره واسه هرراینواز 300کم میکنه 900ازم کم کرده.....اه اه بازم به همراهم....رایتل فقط پولیه...
رایتل هم همش پولیه وقتی راینوازو عوض میکنیم ازمون پول کم میشه دم ایرانسل گرم 

سلام اخه این چه وضعیشه من سه تا کد دریافت کردم دوتاشو دیدم چرته حذف کردم ولی دیدم یکی دیگشم نیس زنگ بوق میخوره 
۲۴ بهمن ۹۴، ۲۲:۵۸
پاسخ:
سلام بله همه دوستان از این سیستم گلایه دارن ما هم سعی میکنیم با اپراتورشون تماس بگیریم حرف شما رو برسونیم
این چه اوضای هست که من برا تعویض کردن راینواز دوباره پول ازم کم شده اصلا همون بوق بهتره
اخه اینم شد سرویس!!!!اگه عوض کنی 3000ریال از uکم شه
سلام دوستان
پیشواز میخواین چکار؟
خو بوق چشه؟
اقا دم تون گرمممممممممممممممم عالی بود ممنونمممممممممممممممممممم
با سلام.دیروز برای من از رایتل پیام اومد که شما برنده راینواز هدیه رایتل شده اید اما نمیدونم چطور باید راینواز هدیه خودمو فعال کنم!؟!؟!
۱۰ دی ۹۴، ۲۳:۴۸
پاسخ:
اموزش تو همین پست هست بیشتر از اینو باید با اپراتور تماس بگیرید
خیلی بده این چیه
خیلی مسخرس 4ماهه پیشوازم همینه و عدص نمیشه خوب اگر سیستم کامل نشده باید به مشترکین اطلاع بدین تا بدون اطلاع فعال نکنن من راینوازمو دوس ندارم ولی عوض نمیشه
۲۵ آذر ۹۴، ۱۹:۴۰
پاسخ:
با سلام
میتونید با اپراتور تماس بگیرید
من میخوام چند راینواز داشته باشم ولی روش فعالسازی رو نمیدونم نیاز به راهنمایی دارم.


۲۳ آذر ۹۴، ۱۷:۴۵
پاسخ:
حرف R رو به 2030 بفرستید راهنماییتون میکنه
سلام من راینوازمو نمیخوام چرا جایگزینی ندارین؟؟؟؟؟
۱۵ آذر ۹۴، ۲۳:۳۱
پاسخ:
متاسفانه نداره
سلام من دوتا آهنگ پیشواز توی آلبومم دارم و ازشون خوشم نمیاد حالا هرکاری میکنم حذف نمیشن آخه چرااااااااااا؟؟؟؟؟؟
۸ آبان ۹۴، ۱۹:۳۲
پاسخ:
سیستم راینواز کامل نیست
سلام خسته نباشید, من الان با توضیحاتی که در سایتها خوندم راینوازم رو فعال کردم. فقط خواستم سوال کنم وقتی مهلت 1ماه تمام میشه خودمون باید حذفش کنیم یا مثل ایرانسل پیام میاد قبلش؟؟ و یا اینکه خودبه خود فعال میشه و از موجودی کم میشه؟؟ ممنونم
۳ آبان ۹۴، ۱۳:۰۱
پاسخ:
باید لغوش کنید اگه لازمش ندارید

سلام علیم من شکل آقا رحیم را دارم لطفا پیگیری کند

سلام علیم من شکل آقا رحیم را دارم لطفا پیگیری کنید
سارا زارعی

منم اهنگ خریدم خوشم نیمد عوضش کردم سه تا 300کم کرد ازم خیلی نامردیه.....

فاطمه سادات
سلام من چندبار طبق دستورالعمل انجام دادم اما برام پیام میاد که((دستورالعمل انجام شده اشتباه است)) . چیکارکنم ؟
۲۲ مهر ۹۴، ۱۳:۵۶
پاسخ:
با سلام احتمالا مراحل رو اشتباه رفتید در غیر این صورت با اپراتور تماس بگیرید
سلام.اقا رحیم منم اتفاقا الان اومدم این سایت واسه همین.منم همین الان مثل شما شدم.هنگ کردم یهو.حالا بعدش کد اشوبو زدم واسم میم مثل مجسمه اومد.حذفش که کردم قبلیمم ندارمش.فقط بوق خالی میخوره

۱۷ مهر ۹۴، ۲۱:۰۱
پاسخ:
متاسفانه سیستم راینواز هنوز کامل نیست
سلام  من هر کاری میکنم پیشوازم فعال نمیشه ....همه مراحلو مو به مو انجام دادم بخدا الان سرمو میکوبم تو دیوار 
۱۱ مهر ۹۴، ۲۳:۲۱
پاسخ:
با دقت انجام بدید فعال میشه
سلام من قبلا آهنگ پیشوازم رو فعال کرده بودم والان دو بار آهنگ پیشواز م رو عوض کردم ولی هنوز بخاطر آهنگ پیشواز هایه قبلیم ازموجودی شارژم کم میشه.لطفا راهنمایی کنید 
۱۵ شهریور ۹۴، ۱۲:۳۲
پاسخ:
با اپراتور تماس بگیرید
کد اهنگ داری پیر می شی از پویا بیاتی رو زدم جاش یه چیز دیگه است اخه چه وضعشه.
این چه وضعه اخه باید همه چیزتون کامل باشه فقط واسه شارژ کم کردن خوبین  با اهنگا چرند الان چطوری عوض کنم شارژ کم نشه خووو
۱۸ مرداد ۹۴، ۰۱:۲۹
پاسخ:
متاسفانه کدی برای تعویض نیست با اپراتور تماس بگیرید
وا چرا جای عوض شدن ازم دوباره 300کم ش
عجبا
۱۸ مرداد ۹۴، ۰۱:۳۰
پاسخ:
متاسفاه رایتل کد جای گزینی آهنگ نداره
اقا یه فکری به حال جابه جایی. راینواز بکنین خیلی مسخره هستش
خداییش خیلی مسخرس،من که نمیدونسم جایگزین نداره،600 ازم کم شده،اهنگه ام انقد مزخرفه که باید حذفش کنم،نمیشه کاری کرد :-?
۲۹ تیر ۹۴، ۱۰:۵۹
پاسخ:
خیر متاسفانه
جایگزین نیست اه اه
سلام یعنی راهی نیس بخوایم راینوازمونو رایگان جایگزین اهنگ موجود کنیم مثل ایرانسل؟؟؟اگه نباشه که خیلی زایه است یه ماه تک اهنگ باشه
۲۳ خرداد ۹۴، ۲۰:۳۷
پاسخ:
با اپراتور تماس بگیرید
سلام من چه طوری اهنگ رو با یه اهنگ دیگه عوض کنم یا تغییر بدم
۲۱ خرداد ۹۴، ۰۱:۵۵
پاسخ:
با اپراتور تماس بگیرید
سلام ببخشید این چه وضعشه منم مشکل داداش رحیم رو دارم خواهشن پیگیری بشه .
ممنون.
۸ خرداد ۹۴، ۲۰:۱۳
پاسخ:
پیگیری میشه
سلام منم مشکل اقا رحیم رو دارم این چه وضعشه اخه
۲ ارديبهشت ۹۴، ۲۱:۳۷
پاسخ:
help rbt رو به 2020 ارسال کنید
کد جایگزینی نداره؟؟؟!!
۳۰ فروردين ۹۴، ۱۴:۳۴
پاسخ:
این کد راهنمایی استفاده از راینواز هست
Help RBT
به 2020 ارسال کنید
باسلام
آقا من اول یه راینواز انتخاب کردم و300 ازم کم شد. دوباره یکی دیگه انتخاب کردم به 2030 فرستادم. به جای اینکه جایگزین قبلی بشه، 300 تومن دیگه ازم کم کرد. الآن که دومی رو حذف کردم(چون دیدم خیلی ضایعه) هم600 ازم کم شده و هم دیگه آهنگ پیشوازی ندارم!!!!!
راهی برا جایگزینی یه راینواز با راینواز دیگه هست اصلا یانه؟ لطفا به ایمیلم بفرستید.
باتشکر
۱۵ اسفند ۹۳، ۱۶:۰۹
پاسخ:
چک میکنم ببینم چطوریه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
پیشوازهارو با پخش آنلاین در تلگرام دنبال کنید