کد آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول

کد آهنگ پیشواز ایرانسل, آوای انتظار همراه اول, آهنگ پیشواز, کد راینواز رایتل

تبلیغات

تبلیغات

کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی عبدالمالکی آلبوم مخاطب خاص

کد آهنگ پیشواز مخاطب خاص علی عبدالمالکی

آهنگ پیشواز علی عبدالمالکی

برای دیدن آهنگ پیشواز ایرانسل علی عبدالمالکی به ادامه مطلب بروید...

برچسب: آهنگ پیشواز مخاطب خاص علی عبدالمالکی،آهنگ پیشواز علی عبدالمالکی مخاطب خاص،آوای انتظار همراه اول مخاطب خاص علی عبدالمالکی،پیشواز همراه اول مخاطب خاص علی عبدالمالکی

٣٣١٨٧٩٢ هوا دو نفره س علی عبدالمالکی

٣٣١٨٧٩٣ وایسا علی عبدالمالکی

٣٣١٨٧٩٤ عشق من علی عبدالمالکی

٣٣١٨٧٩٥ مخاطب خاص علی عبدالمالکی

٣٣١٨٧٩٦ عکس لب دریا علی عبدالمالکی

٣٣١٨٧٩٧ یهویی علی عبدالمالکی

٣٣١٨٨٠٣ گریه نکن علی عبدالمالکی

٣٣١٨٨٠٤ همسایه علی عبدالمالکی

٣٣١٨٨٠٥ نشد علی عبدالمالکی

٣٣١٨٨٠٠ بی جهت نیست علی عبدالمالکی

٣٣١٨٨٠١ هوا بارونیه علی عبدالمالکی

٣٣١٨٨٠٢ تو حق نداری علی عبدالمالکی

٣٣١٨٧٩٨ سخته علی عبدالمالکی

٣٣١٨٧٩٩ تیکه کلام علی عبدالمالکی

برای دیدن پیشوازهمراه اول کلیک کید

نظرات (۵۲)

سلام خواهش،میکنم یکی از اهنگ های خواننده افغانی بنام ،مهدی.فرخ، را بگزارید ممنون میشوم
سلام کد پیشواز نشد همراه اول رو لطفا بذارید
کد کم کم عبدالمالکی بزارید لطفااااااا
میشه کدپیشوازچرامنوبزارین
۲۸ آبان ۹۵، ۱۱:۴۶
پاسخ:
برسی میشه
سلام،میشه لطفا کد آهنگ اهای رو از علی عبدالمالکی بزارید مرسی
سلام خواهش میکنم کد اهنگ چرا من  از علی عبدالمالکی را لطفأ بگذارید.ممنون میشم.
لطفا کد اهنگ دلم مونده رو دستم از علی عبلمالکی رو معرفی کنید
چرا کد اهنگ دلم مونده رو دستم نیست؟؟؟
۱۶ تیر ۹۵، ۲۲:۴۱
پاسخ:
کد نشده
چرا کد اهنگ دلم مونده رو دستم نیست؟؟ اون هم بذارید
سلام و خسته نباشید یه سوال وقتی میخوام کپی شون کنم کدهارو دو رقم اخرشون کپی نمیشه چ کارباید بکنم لطفاجواب بدین ممنون میشم
۲۳ خرداد ۹۵، ۲۰:۲۰
پاسخ:
چرا کپی؟
امیرعلی چ شد
۱۳ خرداد ۹۵، ۰۰:۰۹
پاسخ:
کدش وجود نداره
واییی منم خیلی دنبال کد این اهنگ امیر علی هستم. لطفاااااااااااااااااااااااا کد اهنگ امیرعلی رو بذارید
۱۱ خرداد ۹۵، ۲۰:۱۴
پاسخ:
دوست عزیز موقعی که نظر میزارید ای پی شما ثبت میشه لازم نیست با دو اسم نظر بزارید اگه کدش وجود داشته باشه میزاریم
با سلام.لطفا کد اهنگ اشتباه میکنی از امیرعلی واسه ایرانسل و همراه اول رو بذارید تو سایت.ممنونم
توروخدا میشه پیشواز سهراب اسدی,بذارید 
۱ خرداد ۹۵، ۰۹:۳۴
پاسخ:
اگه کدی ازش وجود داشته باشه بله
توروخدا میشه پیشواز سهراب اسدی,بذارید 
چرا اهنگ چرا من نیست اهنگ خیلی قشنگیه چرا اونو نزاشتید
۳۱ ارديبهشت ۹۵، ۲۰:۲۲
پاسخ:
کد نشده
سلام میشه کد اهنگ پیشوازشو بزارید
اهنگش خیل قشنگه 
موفق باشید
حسین شیرازی
سلام آهنگ چرا من واقعا با یه سال شکست خوردن منو بعد از خدمت سربازی داره واسم تداعی میکنه جیگرمو آتیش زد 😢
سلام قسمت دوم عشق من رو بذارید
سلام لطف کنید کداهنگ پیشواز چرا من از علی عبدالمالکی رو.هم بذارید لطفا.لطفا
۲ بهمن ۹۴، ۱۱:۲۷
پاسخ:
ساخته بشه میزاریم
سلام میشه لطف کنید آهنگ پبشواز عشق من را کامل بزارید تشکر
سلام...پیشواز   (عشق من) عالیه....فقط امکان داره تیکه اولش رو حذف کنید ...ممنون از اهمگی

من عاشق ترانه هاتم مرسی عالین همش مخصوصا چرا من،کدپیشوازشو میخوام
سلام .من بدترین روز زندگیم با اهنگ علی عبدالمالکی/چرامن/اشناشدم و ازدوستم ممنونم ک این اهنگ قشنگوتقدیمم کرد.اهنگشو دوست دارم.
اقا این دلم مونده رو دستم و همراه اول گذاشته ایرانسل چقد ضعیفه خسته نباشید سایتتونو ببندید بهتره
۶ دی ۹۴، ۱۶:۴۱
پاسخ:
ایرانسل نزاشته ما سایتمونو ببندیم؟؟؟؟
لطفا کد پیشواز اهنگ چرامن روهم بذارید


محسن یوسفی
هوا بارونیه
عجب آهنگیه

آتیش می زنه آدمو
خیلی ممنون
اگه کدآهنگ دلم مونده رو دستم منتشر نشده چطور همراه اول داره!! لطفا خواهشا بزارید.
۱۱ شهریور ۹۴، ۲۱:۰۸
پاسخ:
برای ایرانسل وجود نداره
خسته نباشید وب سایتتون عالیه. ولی خداوکیلی من عاشق آهنگ دلم مونده رو دستم هستم. دلیل منتشر نشدنش چیه. زودتر پیگیری کنید ممنون
۲۸ مرداد ۹۴، ۱۹:۱۲
پاسخ:
ممنون.داریم پیگیری میکنیم.
واقعا ممنونم خیلییییییییییییی دوستون دارممممممممممممممممممم
من عاشق  آهنگ یهوییییییییییی واقعا عالیه واسه من و نامزدم بهرام خیلی صدق میکنه
من عاشق  آهنگ یهوییییییییییی واقعا عالیه واسه من و نامزدم بهرام خیلی صدق میکنه
من عاشق  آهنگ یهوییییییییییی واقعا عالیه واسه من و نامزدم بهرام خیلی صدق میکنه
سلام عاااااااااالللللللللللی بوووووووووووود مخصوصا مخاطب خاااااااااااااااااااااااص
مرسی... مخاطب خاص عااااالیه.... دمتون گرم
میشه کد اهنگ یا هیشگی یا تو رو بزارید برای عالی عبدالمالکی
غزل عزیززاده
عالی بود.بی نظیر بود
مرسیییییییییییی
کد آهنگ دلم مونده رو دستم رو چرا نزاشته ؟
۲۴ خرداد ۹۴، ۲۳:۳۲
پاسخ:
منتشر نشده
کد آهنگ دلم مونده رو دستم رو چرا نزاشته ؟
عالیه.واقعا ممنون
عشق من چرا اینجوریه.ده ثانیه اولش فقط اهنگه.عشقههههههه منننننننن. . 
ایول اللههههههههه دمتون گرم مخاطب خاصش خییییییلی خوشممممممللللللهههههههههه

سلام
پس کداهنگ دلم مونده رو دستم چرا نیست؟ خاهشا کد این اهنگو بذارید
 
۱۳ خرداد ۹۴، ۱۶:۵۷
پاسخ:
این کد وجود نداره
سلام پس چرا کده"دلم مونده رودستم"را از آلبومه مخاطب خاص نگذاشتین؟
۱۳ خرداد ۹۴، ۱۱:۵۲
پاسخ:
کد این آهنگ منتشر نشده
مطمئنید کدا درسته؟؟
۱۲ خرداد ۹۴، ۲۲:۵۱
پاسخ:
از چه لحاظ؟
سلام.پس چراکدپیشوازایرانسل دلم مونده رودستم علی عبدالمالکی رونگذاشتین.خواهش میکنم بگذارید.
۱۲ خرداد ۹۴، ۱۲:۵۶
پاسخ:
کد این آهنگ منتشر نشده
پس چرا کد پیشواز"دلم مونده رودستم"ازعلی عبدالمالکی رونگذاشتین؟خواهش میکنم کد اونم بگذارید.
پارسا-کیوان-پیام
سلام مرسی ممنونیم
کی میاد پس?
Irancell moooookhaaaaaam
۷ خرداد ۹۴، ۲۰:۱۷
پاسخ:
همینجا سر بزنید اماده شد میزاریم
فقط ایرانسل رو زوووووووووووودتر اوکی کنین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
پیشوازهارو با پخش آنلاین در تلگرام دنبال کنید