کد آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول

کد آهنگ پیشواز ایرانسل, آوای انتظار همراه اول, آهنگ پیشواز, کد راینواز رایتل

تبلیغات

تبلیغات

کد تعویض آهنگ پیشواز ایرانسل

تعویض و حذف آهنگ پیشواز ایرانسل

تغییر آهنگ پیشواز ایرانسل

آموزش تغییر دادن و حذف کد آهنگ پیشواز ایرانسل

پیشواز ایرانسل

برای دیدن آموزش تعویض آهنگ پیشواز ایرانسل به ادامه مطلب مراجعه کنید...

برچسب: عوض کردن آهنگ پیشواز,تغییر آهنگ پیشواز ایرانسل,تعویض آهنگ پیشواز,نحوه تغییر آهنگ پیشواز ایرانسل,روش تعویض آهنگ پیشواز ایرانسل

کلیک کنید

نظرات (۱۷)

روش تعویض
TVی فاصله کداهنگ فعلی یه فاصله کد اهنگ جدید
سلام
کد پیشواز «نماهنگ تزورونی ملاباسم کربلایی» چرا موحود نیست؟؟
هر چه تلاش میکنم موفق نمیشم
۸ آبان ۹۶، ۰۰:۰۶
پاسخ:
ساخته نشده
اقا من اهنگ پیشواز نمی خوام نمی خوام نمی خوام...چرا نمی فهمید اخه اه
 جواب نمیده چرا هی کد الکی میدین مریدمو مسخره کردین 
دقیقا.میگه اهنگ وجود ندارد و مجبوری دوباره پول بدی ۲تا اهنگ بخری تغییر اهنگ هم حذف شده یعنی*۷۷۷*۶*اهنگ قبلی*اهنگجدید*۱#
این چه وضعشه آخه همش سرمردم کلاه میذارن؟!!!!چطوری بایدآخه این آهنگارو تغییرداد نمیشه همش مینویسه کد مورد نظر وجود نداره.ولی اگه همونو بخری وجود داره 
این کدتغییراهنگابرداشتن خیلی افتضاح شده عمدااینکاراکردن که دوباره اهنگ موردنظرا بخریم وازشارژ کم بشه 
خاک تو سرتون کدهارو چرا تغییر دادید

این کد زهرمار تغییر چرا کار نمکینه خیلی مزخرف شده دیگه این ایرانسل
یعنی ایرانسل همینجوی بخواد پیش بره تمام طرفداراش رو از دست میده،اپراتور افتضاحی شده،چی کار به کد تعویض داشته آخه که برداشته
با سلام..من چن تا آهنگ پیشواز عوض کردم..الان میخوام دوباره بازم عوض کنم نمیشه..میگه عملیات مورد نظر انجام نشد..خواهش میکنم راهنماییم کنین..این آهنگی که انتخاب کردم خیلی بده..دوس ندارم باشه.
سلام ببخشید من فقط کد میخواستم

چطور چندآهنگه شدن رو  به تک آهنگی تبدیل کنم؟.
سلام اگه میشه آهنگ پیشواز من دوست دارم قد ی آسمون پر ستاره ایرانسلو برترین

پریسا کیانی
من میخواستم عوض کنم حذف شدچرا
۱۲ مهر ۹۵، ۲۰:۵۹
پاسخ:
طبق دستور جدید تعویض انجام بدید نکات رو هم رعایت کنید فاصله و لاتین نوشتن اعداد
بجا کد پیشواز کپل و عینکی اون پیشوازای درستو بدین ،انقدم راحت اهنگو تجدید نکنید..
اینجا که ننوشتید کجاس اخه؟
۴ مرداد ۹۵، ۰۹:۳۷
پاسخ:
نوشته کلیک کنید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
پیشوازهارو با پخش آنلاین در تلگرام دنبال کنید