کد آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول

کد آهنگ پیشواز ایرانسل, آوای انتظار همراه اول, آهنگ پیشواز, کد راینواز رایتل

تبلیغات

تبلیغات

کد آهنگ پیشواز همراه اول رضا بهرام آتش

آوای انتظار همراه اول جدید 97  از رضا بهرام به نام آتش

آهنگ پیشواز با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز همراه اول رضا بهرام آتش

برای دیدن کد پیشواز دیوانه از رضا بهرام به ادامه مطلب بروید...

کد آهنگ پیشواز همراه اول آتش با صدای رضا بهرام

۴۲۵۳۴ آتش ۱

۴۲۵۳۵ آتش ۲


۴۲۵۳۶ آتش ۳

فعال سازی با ارسال کد مورد با ارسال به ۸۹۸۹

***
متن آهنگ آتش

من پریشان شده ی
موی پریشان توام
کفر اگر نیست بگویم
که مسلمان توام
من گرفتار تو و موی سیاه تو شدم
من سرکش به خدا رام و به راه تو شدم
وای من هر نفست معجزه ای تازه کنم
عشق آمد که مرا با تو هم اندازه کند
من که آتش شده ام به که تو دریا داری

بی سبب نیست که در ساحل من جا داری
ماه کامل شده ای چشم حسودانت کور
آنچه خوبان همه دارند تو یک جا داری
آنچه خوبان همه دارند تو یک جا داری
لحن زیبای تو و چشم سیاهت ای وای
دلربایی و دل آرا و نگارت ای وای

لحن زیبای تو و چشم سیاهت ای وای
دلربایی و دل آرا و نگارت ای وای
من که آتش شده ام به که تو دریا داری
بی سبب نیست که در ساحل من جا داری
ماه کامل شده ای چشم حسودانت کور
آنچه خوبان همه دارند تو یک جا داری
آنچه خوبان همه دارند تو یک جا داری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
پیشوازهارو با پخش آنلاین در تلگرام دنبال کنید