کد آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول

کد آهنگ پیشواز ایرانسل, آوای انتظار همراه اول, آهنگ پیشواز, کد راینواز رایتل

تبلیغات

تبلیغات

کد آهنگ پیشواز ایرانسل یاسر داوودیان شبهای روشن

آهنگ پیشواز ایرانسل یاسر داوودیان شبهای روشن

پیشواز ایرانسل تیتراژ برنامه شبهای روشن

کد آهنگ پیشواز ایرانسل یاسر داودیان شبهای روشن

برای دیدن آهنگ پیشواز ایرانسل تیتراژ شبهای روشن از یاسر داودیان به ادامه مطلب بروید...

591363 شبهای روشن 1 یاسر داوودیان

591364 شبهای روشن 2 یاسر داوودیان

متن آهنگ یاسر داوودیان شبهای روشن

چقدر خوبه که با تمام وجود به درگاه تو بندگی می کنم

یه راهی دوباره نشونم بده بفهمم که دارم زندگی می کنم

یه روز بعد عمری به هر در زدن به جایی رسیدم که جایه منه

توی آسمونی که پر می زنم درست قدر روزا شباش روشنه

به عشق تو من از روی شونه هام چه بار بزرگی رو برداشتم

ببین واسه تو که پناه منی چه جایی تو قلبم نگه داشتم

نه از روی ترسه نه از روی شک تو رو با تمام دلم خواستم

یه جوری کنار دلم گرمه که می خوام روی پاهای خودم واستم

می خوام روی پاهای خودم واستم

آهنگ پیشواز ایرانسل تیتراژ برنامه شبهای روشن

دکلمه :

دعوتی به باران مهربانی به عشق به دانه دانه های تسبیح

به جا نماز مادر به فاطمه به علی به با شکوه ترین میهمانی دنیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
پیشوازهارو با پخش آنلاین در تلگرام دنبال کنید