کد آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول

کد آهنگ پیشواز ایرانسل, آوای انتظار همراه اول, آهنگ پیشواز, کد راینواز رایتل

تبلیغات

تبلیغات

کد آهنگ پیشواز ایرانسل میثم ابراهیمی تو و من

آهنگ پیشواز ایرانسل میثم ابراهیمی تو و من

کد پیشواز ایرانسل تو و من از میثم ابراهیمی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل میثم ابراهیمی تو و من

برای دیدن  کد آهنگ پیشواز میثم ابراهیمی به ادامه مطلب بروید...

به زودی از همین سایت

متن آهنگ میثم ابراهیمی تو و من

می گیره دلم از چشای تو که اشکه

وقتی گریه می کنی دلم می خواد بمیرم

بارونی میشم از هوای ابری چشات

چجوری غم و از نگاه تو بگیرم

تقصیر من بوده حالت اگه اینه

دنیای ما دو تا همیشه غمگینه

گریه نکن دیگه دنیا همینه

خیلی دوست دارم باور نداری

کم میشی از من و هی کم میاری

احساس بین ما که گفتنی نیست

یم با هم تو با منی

از من دلت پره هی بی قراری

باید یکم دیگه طاغت بیاری

گریه نکن بذار آروم بگیرم

وقتی تو دلخوری می خوام بمیرم

به خدا به تو بستست این نفس که می کشم

دوست ندارم این همه چشمات و غم بگیره

به خدا نمی دونی چه حالیم عزیزم

واسه رفتن تو خیلی خیلی دیره

احساسم و هرگز هیچکی نمی دونه

تاریکه و سرده رنگای این خونه

این حال و روزمه یادت بمونه

خیلی دوست دارم باور نداری

کم میشی از من و هی کم میاری

احساس بین ما که گفتنی نیست

یکی شدیم با هم تو با منی

از من دلت پره هی بی قراری

باید یکم دیگه طاغت بیاری

گریه نکن بذار آروم بگیرم

وقتی تو دلخوری می خوام بمیرم

نظرات (۱۱)

سلام خسته نباشید ،چرا هنوز کد این اهنگ منتشر نشده ؟؟؟؟؟
پس کد این اهنگ کی میذارید ممنونم 
سلام خسته نبتشید وقتتون بخیر
کد این هنگ نه تو ایرانسل نه همراه اول نبود کی منتشر میشه ؟؟؟
سلام کد آوای انتظار آهنگ تو و من چیه لطف میکنید بزارید
۱۶ تیر ۹۵، ۲۲:۴۲
پاسخ:
هر کدی منتشر بشه میزاریم هر کدوم نیست یعنی منتشر نشده
سلام کد آوای انتظار آهنگ تو و من چیه لطف میکنید بزارید
آهنگ ستاره بارونو که جدید خوندن واسه همراه اول کدش اومده و همینطور اونم رفت .... منم میخوام...شاید هست واسه ایرانسل
۲۱ خرداد ۹۵، ۱۹:۴۵
پاسخ:
برای همراه اول گذاشتیم ایرانسل منتشر نشده
این اهنگ فوق العادس....محشره...کاش زودتر پیشوازش بیاد
۱۴ اسفند ۹۴، ۲۱:۳۵
پاسخ:
هر وقت منتشر بشه همینجا میزاریم
پس کی منتشر میشه من پیامشو یه هفته پیش گذاشتم الانم سه هفته اس ب سایت سر میزنم ببینم کد رو گذاشتین یانه ولی متاسفانه خبری نیس،چرا آخه؟؟؟
۳۰ بهمن ۹۴، ۱۰:۳۲
پاسخ:
دست ما نیست
تورو خدا بیشوازشو بزارین من خیلی دوس دارم این اهنگووو

سلام تو رو خدا کدشو بزارین دیگه من خیلی دنبال کد این اهنگم ممنون از لطفتون
۲۴ بهمن ۹۴، ۲۲:۵۷
پاسخ:
به محض انتشار میزاریم
لطفا زودتر
۲۲ بهمن ۹۴، ۱۴:۵۲
پاسخ:
کد این اهنگ وجود نداره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
پیشوازهارو با پخش آنلاین در تلگرام دنبال کنید