کد آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول

کد آهنگ پیشواز ایرانسل, آوای انتظار همراه اول, آهنگ پیشواز, کد راینواز رایتل

تبلیغات

تبلیغات

کد آهنگ پیشواز ایرانسل مرتضی پاشایی غیر ممکن

آهنگ پیشواز ایرانسل مرتضی پاشایی غیر ممکن

آهنگ پیشواز ایرانسل 94 مرتضی پاشایی غیر ممکن

کد آهنگ پیشواز ایرانسل مرتضی پاشایی غیر ممکن

برای دیدن کد آهنگ پیشواز مرتضی پاشایی به ادامه مطلب بروید..

برچسب: کد پیشواز غیر ممکن مرتضی پاشایی,آهنگ پیشواز مرتضی پاشایی غیر ممکن,کد آهنگ پیشواز غیر ممکن مرتضی پاشایی برای ایرانسل,آهنگ پیشواز همراه اول غیر ممکن مرتضی پاشایی,پیشواز ایرانسل آهنگ غیر ممکن مرتضی پاشایی,جدیدترین آهنگ پیشواز مرتضی پاشایی غیر ممکن,متن آهنگ غیر ممکن مرتضی پاشایی

******

پیشواز ایرانسل به زودی از همین سایت

پیشواز همراه اول در لینک زیر

***

آوای انتظار همراه اول مرتضی پاشایی غیر ممکن

***

متن آهنگ غیر ممکن مرتضی پاشایی

من هنوز وقتی که با غمت درگیرم

چشام و میبندم سمت دریا میرم

مثل آوارم که رو خودم میریزم

تا ته این تقویم من فقط پاییزم

غیر ممکن یعنی من و تو تو ساحل

عاشق هم بودن زیر ماه کامل

غیر ممکن یعنی تو برام دلتنگی

یعنی می فهمی که تو همین آهنگی

توی ساحل تنها غرق میشم با تو

به چشام برگردین چشمای دریاتو

خیلی دوست دارم تو باید برگردی

تو که رویاهام و غیر ممکن کردی

غیر ممکن یعنی من و تو تو ساحل

عاشق هم بودن زیر ماه کامل

غیر ممکن یعنی تو برام دلتنگی

یعنی می فهمی که تو همین آهنگی

نظرات (۵)

همراه اول که هست
سلام چرا هرچی گشتم کدش نبود خواهشا اگه کسی داره کدشو بزاره
۸ ارديبهشت ۹۵، ۲۳:۰۹
پاسخ:
نیومده کدش
میشه لطفا سریع بذارید غیر ممکنو

lotfan pishvaz hamrahe aval ham bezarin

سلام. اگه میشه کد پیشواز غیر ممکن از پاشایی رو واسه همراه اول هم بزارین. ممنونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
پیشوازهارو با پخش آنلاین در تلگرام دنبال کنید