کد آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول

کد آهنگ پیشواز ایرانسل, آوای انتظار همراه اول, آهنگ پیشواز, کد راینواز رایتل

تبلیغات

تبلیغات

کد آهنگ پیشواز ایرانسل محسن چاوشی دیوونه

 آهنگ پیشواز دیوونه از محسن چاوشی

آهنگ پیشواز با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز ایرانسل محسن چاوشی دیوونه

برای دیدن پیشواز ایرانسل محسن چاوشی به ادامه مطلب مراجعه کنید..

برچسب: پیشواز دیوونه محس چاوشی, آهنگ پیشواز ایرانسل دیوونه از محسن چاوشی, آهنگ پیشواز همراه اول دیوونه از محسن چاوشی, پیشواز ایرانسل دیوونه محسن چاوشی

به زودی از همین سایت...

نظرات (۶۳)

سلام چرا بهش نمی گویید آهنگ پیشواز بگذارد
سلام چرا از خود محسن چاووشی نمی پرسید چرا آهنگ پیشواز برای این آهنگ بگذارد و چرا نمی گذارد
یە سالە اهنگ پیشواز ندارم  فقط منتظر  این  کد اهنگ دیوونەم 😕😕😕😕
سلام چرا از خود محسن چاووشی نمی گویید که آهنگ پیشواز برای آهنگهای ای دریغا و فندک تب دار و هوام دوباره پسه آهنگ پیشواز بگذارد
سلام من نمیدونم چقدر طول میکشد چرا برای آهنگ های ای دریغا و فندک تب دار و هوام دوباره پسه کد نمیگذازید
نمیخاین بذارید چه سایت بی سلیقه ای دارید واقعاً که اه اه اه 
توروخدا یکم تنوع به خرج بدین پیشوازهای این سهراب اسدی رو درخواست بدین خیلی ممنون میشم ازتون بای
چرا کد نمیزارین؟؟؟
۱۶ دی ۹۵، ۱۵:۵۷
پاسخ:
منتشر نشده
سلام لطفا کد 2حریص رو بدی داشتم الان ندارم کد جدید حریص چاوشی میخوام میشه بدین مرسی تازگیا تغیر کرده 
بذارید دیگه چرا نیومده لطفا سفارش این آهنگو بدید زودتر بذارن😓😓😓
۲۳ آبان ۹۵، ۲۲:۰۲
پاسخ:
این آهنگ کد نمیشه
توروخدا پیشتر پیگری کنید زودتر کدشو بذارید
بابا این آهنگ هم مثل آهنگ های دیگه سریال شهزاده چرا همه آهنگ هاش هست این یکی تا حالا نیومده خب بذارید دیگه مگه فرق این با آهنگ های دیگش چیه 
سلام خداوکیلی خیلی وقته من دنبال پیشواز آهنگ دیوونه چاوشی هستم اگر رسیدگی نمیکنید پس چرا نظرسنجی میکنید؟؟؟
۲۷ مهر ۹۵، ۱۲:۰۲
پاسخ:
درخواست دادیم تا الان کاری نکردن
آهنگ دیوونه چاوشی کی کدش برای ایرانسل میاد خیلی وقته منتظریم 

بالاخره میذارید پیشوازاین البوم رو یا خیر
۲۴ شهریور ۹۵، ۱۶:۴۵
پاسخ:
صبور باشید
این کد پیشواز مهدی عسگری رو بذارید دیگه خیلی منتظرم من چرا امروز فردا میکنی
این کد پیشواز مهدی عسگری رو بذارید دیگه خیلی منتظرم من
بذارید دیگه من خیلی منتظرشم 
اقا پس کی.این پیشواز اهتگ دیوونه از چاووشی رو میزازین
۲۳ شهریور ۹۵، ۰۰:۰۲
پاسخ:
نیومده البوم جدید رو گذاشتیم
سلام نیومده این پیشوازهای مهدی عسگری 
۲۲ شهریور ۹۵، ۱۴:۳۵
پاسخ:
اماده س وقت کنیم میزاریم
چیشد نیومد این کدا البومش قراربود بذارید
برسی کردین هست یا خیر
۲۰ شهریور ۹۵، ۱۳:۵۹
پاسخ:
سفارش ثبت شد طی چند روز اینده یا امروز و فردا فول کدش قرار داده مشه
سلام ببخشید کد پیشواز مهدی عسگری وجود داره آیا
۱۹ شهریور ۹۵، ۲۱:۳۲
پاسخ:
باید برسی کنم
سلام خاهش میکنم زودتر کدشو بزارین واقعا عشقه این اهنگ.هرچه زود ترپیگیری بشه ممنونم..
پیشواز جدید کی میذارید خسته شدیم از بس تکراری گذاشتیم
۱۰ مرداد ۹۵، ۲۳:۱۰
پاسخ:
فعلا کدی وجود نداره
اووووووف تا گوساله گاو شود دل صاحبش آب شود پس کی میاد ای بابا

جون هر کی دوست دارین بزارینش
به زودی یعنی کی؟؟؟؟؟
۵ مرداد ۹۵، ۲۳:۰۰
پاسخ:
کد نیومده
خواننده مجوز  داره دیگه کار شما مگه درخواست نیست 
۵ تیر ۹۵، ۲۳:۱۶
پاسخ:
هر آهنگ باید جدا مجوز داشته باشه به همراه رضایت صاحب اثر
شما درخواست بدین دیگه 
۵ تیر ۹۵، ۰۵:۰۹
پاسخ:
شما مجوز آهنگ ها رو میری دنبالش بگیری؟
شمارو به این ماه خدا قسم میدم چندتا پیشواز رضاشیری .جدید بذارید 
۴ تیر ۹۵، ۲۱:۳۰
پاسخ:
کد رو باید اپراتور بسازه میتونید با اپراتورها تماس بگیرید
سلام توروخدا پیشوازایرانسل فلاش محسن چاوشی رو بذارید
۴ تیر ۹۵، ۰۳:۳۷
پاسخ:
وجود نداره
نیووووووومد؟😡
۲ تیر ۹۵، ۱۸:۱۳
پاسخ:
خیر
من دیگه سکوت میکنم :|

ای بابا اگه اومدم دیگه نمیخواد بزارین😥😥😥😰😰😥😥😥

اه هنوز نیومده
هنوزم کدش نیومده؟این چ وضعشه؟

برنامه ماه عسل شروع نشده کد آهنگ پیشوازاشو دادن ولی اینو 1 ماه گذشته هنوز ندادن..این چه وضعشه:-\
بذارید دیگه آهنگ از مد اوفتاد پیشوازش نیومد
۱۷ خرداد ۹۵، ۱۱:۱۳
پاسخ:
از کجا بیاریم؟
ای پس کیییییییییییی
بذارید دیگه مسخرشو درآوردین 
۱۳ خرداد ۹۵، ۲۲:۵۲
پاسخ:
کدی وجود نداره
نیومد کدش؟😔
۱۳ خرداد ۹۵، ۱۹:۱۵
پاسخ:
خیر
تاریخ مشخص نیست که کی کد آهنگ می زارید لطفا یه تاریخ مشخصی را معین کنید که من بیایم به سایت کد را دریافت کنم
۱۳ خرداد ۹۵، ۱۹:۱۶
پاسخ:
بستگی به اپراتور داره
بذارید دیگه این کد رو مسخرشو در آوردیدین با این کد گذاشتن
۱۳ خرداد ۹۵، ۱۹:۱۸
پاسخ:
کدی وجود نداره
کی کد رو‌میزارید من منتظرم زوووووووووووووودتر
دست شما نیست پس دست کی هست که برای این آهنگ کد بزارد
۱۰ خرداد ۹۵، ۱۱:۵۲
پاسخ:
دوست عزیز صاحب اثر باید رضایت بده مجوز اهنگ باید صادر بشه یه مراحلی داره اهنگ کد بشه همینجور الکی که نیست
چرا آن قدر طولش میدهید چرا یک کد برایش انتخاب نمی کنید من منتظر هستم
۹ خرداد ۹۵، ۱۹:۲۲
پاسخ:
دست ما نیست
اعصابم داره خورد میشه در جریان باش
بذارید دیگه مردم استفاده  کنن دیگه ای بابا
هنوزم نیومده؟؟؟😥
۸ خرداد ۹۵، ۱۹:۲۳
پاسخ:
خیر
ڪی میاد پس😞😞😞
۷ خرداد ۹۵، ۲۱:۵۹
پاسخ:
مشخص نیست
چرا نمیاد این کد؟؟؟؟؟؟؟😕😕😕😕😕
تو رو خدااااااااااااااااااا زودتر کدشو بزارین
۶ خرداد ۹۵، ۱۴:۰۶
پاسخ:
بیاد میزاریم
چه زمانی قراره بیاد ای بابا یخ کرد
۵ خرداد ۹۵، ۱۸:۰۰
پاسخ:
مشخص نیست شاید بیاد شاید هیچ وقت منتشر نشه
کی میاد
خسته شدیم دیگه
پـــــس کــــــی میــــاد؟؟؟؟؟؟
هنوز کد نشده؟
۴ خرداد ۹۵، ۱۱:۵۳
پاسخ:
خیر
میشه زود تر کدشو بزاری لطفا؟ دارم میمیرم
۳ خرداد ۹۵، ۱۸:۱۵
پاسخ:
منتشر بشه میزاریم
پس کی کد میشه؟؟؟
۲ خرداد ۹۵، ۲۰:۵۷
پاسخ:
مشخص نیست
وای دارم هلاک میشم پس کوش

میشه پیشوازهای سهراب اسدی هم بذارید
اوخ پس کووووووووووووووووووو؟
۲۹ ارديبهشت ۹۵، ۲۱:۰۱
پاسخ:
یه مدت طول میکشه تا کد بشه
چرا نیست کدش.
۲۷ ارديبهشت ۹۵، ۱۱:۰۵
پاسخ:
کد نشده هنوز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
پیشوازهارو با پخش آنلاین در تلگرام دنبال کنید