کد آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول

کد آهنگ پیشواز ایرانسل, آوای انتظار همراه اول, آهنگ پیشواز, کد راینواز رایتل

تبلیغات

تبلیغات

کد آهنگ پیشواز ایرانسل محسن ابراهیم زاده منو تو

کد آهنگ پیشواز ایرانسل من و تو از محسن ابراهیم زاده

آهنگ پیشواز با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز ایرانسل محسن ابراهیم زاده منو تو

برای دیدن آهنگ پیشواز ایرانسل جدید محسن ابراهیم زاده به ادامه مطلب بروید...

متن شعر منو تو محسن ابراهیم زاده

هر بار منو میبینی اخمات تو همه
آخه هر روز دیدنت واسم بازم کمه
دوست دارم میدونی عذابم نده
قهرای طولانی واسه هر دومون بده
آهای بارون تو خودت شاهدی من چه عالیم با اون
آهای بارون دونه دونه تو بریز رو آرزوهامون
شب من و تو خیابون نم بارون زده
دل به هیشکی به غیر از منه عاشق نده
نه حساب منو با همه قاطی نکن
نه منو به یه لحظه دیدنت راضی نکن
شب من و تو خیابون نم بارون زده
دل به هیشکی به غیر از منه عاشق نده

------------------------

ترک اول ایرانسل منو تو 7717525

ترک دوم ایرانسل منو تو 7717526

ترک سوم ایرانسل منو تو 7717526

------------------------

هزینه فعال سازی این کد برای 30 روز مبلغ 300 تومان است

جهت فعال کردن این آهنگ برای سیم کارت ایرانسل خود کد را به شماره 7575 بفرستید

با ورود به لینک زیر می توانید جهت پخش آنلاین این پیشواز و دیدن جدیدترین پیشوازهای ایرانسل و همراه اول دیگر استفاده کنید

سایت پخش آنلاین آهنگ های پیشواز

نظرات (۱)

سلام وبلاگ رو میفروشید ؟
۲۸ اسفند ۹۷، ۱۳:۴۸
پاسخ:
سلام.خیر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
پیشوازهارو با پخش آنلاین در تلگرام دنبال کنید