کد آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول

کد آهنگ پیشواز ایرانسل, آوای انتظار همراه اول, آهنگ پیشواز, کد راینواز رایتل

تبلیغات

تبلیغات

کد آهنگ پیشواز ایرانسل رضا بهرام دیوانه

 آهنگ پیشواز ایرانسل جدید 97  از رضا بهرام به نام دیووانه

آهنگ پیشواز با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز ایرانسل رضا بهرام دیوانه

برای دیدن کد پیشواز دیوانه از رضا بهرام به ادامه مطلب بروید...

کدهای هفتگی ایرانسل با قیمت ۱۲۶ تومان : فعال سازی با ارسال کد به ۷۵۷۵

۵۵۱۱۴۱۸۱ دیوانه ۱ رضا بهرام

۵۵۱۱۴۱۸۲ دیوانه ۲ رضا بهرام

۵۵۱۱۴۱۸۳ دیوانه ۳ رضا بهرام

۵۵۱۱۴۱۸۴ دیوانه ۴ رضا بهرام

کد های ایرانسل ماهیانه با قیمت ۳۰۰ تومان : فعال سازی با ارسال کد به ۷۵۷۵

۵۵۱۱۴۱۸۸ دیوانه ۱ رضا بهرام

۵۵۱۱۴۱۸۹ دیوانه ۲ رضا بهرام

۵۵۱۱۴۱۹۰ دیوانه ۳ رضا بهرام

۵۵۱۱۴۱۹۱ دیوانه ۴ رضا بهرام

متن آهنگ


در نگاهت لیلی خود پیدا نکردم با خجالت از چشم تو گلایه کردم
از خود چه بیخود میکند نگاه تو هی میبرد صبر مرا
مجنونتم ای همنشین لیلی من یک دم ببین حال مرا
از دریا نترسانم که من در قلب تو جان میدهم
دریا بشی زیبای من غرق نگاهت میشوم
مغرور نشو جانان من حالا که دل در دست
توست من که به تو رو میزنم تنها به شوق دیدن تو
دیوانه مرا به دست کی سپردی دیوانه رفتی مرا با خود نبردی

نظرات (۱)

سلام و وقت بخیر
من آوای انتظار همراه اول این آهنگ رو میخوام چجوری پیداش کنم؟
۲۳ آذر ۹۷، ۲۳:۱۷
پاسخ:
در سایت آپ آهنگ قرار دادیم سرچ کنید آپ آهنگ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
پیشوازهارو با پخش آنلاین در تلگرام دنبال کنید