کد آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول

کد آهنگ پیشواز ایرانسل, آوای انتظار همراه اول, آهنگ پیشواز, کد راینواز رایتل

تبلیغات

تبلیغات

کد آهنگ پیشواز ایرانسل ایوان بند بام تهران

 آهنگ پیشواز ایرانسل جدید 97  از ایوان بند به نام بام تهران

آهنگ پیشواز با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز ایرانسل ایوان بند بام تهران

کد پیشواز در ادامه مطلب

ترک یک ۳۳۱۱۴۰۸۸

ترک دوم ۳۳۱۱۴۰۸۹

ترک سوم ۳۳۱۱۴۰۹۰

پخش آنلاین با شماره گیری 77 قبل از کد مثال: 7733114088

هزینه فعال سازی

ماهیانه 300 تومان : فعال سازی آهنگ با ارسال کد به ۷۵۷۵
متن شعر
تنگ شده دلم گم میشم هر شب تو خیابونو
حال من گریس پشت فرمونو یادت عین درده
تو بی خبر بری سفر بی تو پاییز با مهر و آبانش
بی تو این شهر با بام تهرانش با دلم چه کرده
قلب منی قلب منی تا کی میخوای درد کنی
به سمت این دیوونه کاش یه شب عقب گرد کنی
یه شهرو من یکی یکی واسطه میکنم بیا
ببین سر تو با خودم دارم چه میکنم بیا

نظرات (۱)

علی زیرایی
ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
پیشوازهارو با پخش آنلاین در تلگرام دنبال کنید