کد آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول

کد آهنگ پیشواز ایرانسل, آوای انتظار همراه اول, آهنگ پیشواز, کد راینواز رایتل

تبلیغات

تبلیغات

کد آهنگ پیشواز ایرانسل گرشا رضایی دلم گرفته ای رفیق

 پیشواز ایرانسل دلم گرفته ای رفیق از گرشا رضایی

تیتراژ میانی سریال دولت مخفی

دلم گرفته ای رفیق لبریز بغم این روزا / هیشکی نمیفهمه منو خسته ام از این حال و هوا

کد آهنگ پیشواز ایرانسل گرشا رضایی دلم گرفته ای رفیق

برای دیدن آهنگ پیشواز ایرانسل گرشا رضایی به ادامه مطلب بروید...

2212719 - دلم گرفته ای رفیق - گرشا رضایی

نظرات (۱۲)

بهترین صدا و خوننده ای که میشناسم
من ۲۲۱۲۷۱۹رو زدم و آهنگ پیشوازم شد...ممنونم از آقای رضای با صدای زیباشون...من جون میگیرم باصداشون
علی نادری
سلام،  کد پیشواز دلم گرفته ای رفیق را میخوام لطفا برا همراه اول 
پس پیشواز ایرانس نداره
خواهشا رسیدگی کنید من خیلی دنبال کدشم مرسی
سلام این کددر پیشواز ایرانسل موجود نیست
۱۰ آذر ۹۵، ۱۳:۵۸
پاسخ:
حذف شده فعلا
بهتر نیست این سایت ببندید اصلا جواب آدم درست نمیدین 
۲۲ آبان ۹۵، ۰۷:۳۸
پاسخ:
شما سایت های دیگه دنبال کنید
موفق باشید
سلام میشه بگید  کی کد رو میزارید؟اخه خیلی دنبال پیشواز این اهنگم
۲۱ شهریور ۹۵، ۲۰:۱۷
پاسخ:
متاسفانه اپراتور حذف کرده
دوباره برسی میکنم وجود داشت میزارم
چرا این کد اشتباهه برسی کنید لطفا
۹ مرداد ۹۵، ۱۸:۰۳
پاسخ:
کدهای این خواننده حذف شده
سلام اگه میشه اهنگ دلم گرفته از گرشا رضایی بزارید برا ایرانسل این کد که گذاشتین اشتباه ممنون میشم
۲۹ تیر ۹۵، ۲۰:۰۶
پاسخ:
متاسفانه تمام کدهای این خواننده از سیستم ایرانسل حذف شده
من خیلی دنبال این پیشواز برا ایرانسل بودم ولی تو لیست اهنگ ایرانسل ندیدم این کدم اشتباه چون اهنگ موجود نیست
این کد در پیشواز ایرانسل موجود نیست
۲۷ تیر ۹۵، ۲۳:۳۳
پاسخ:
برسی میشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
پیشوازهارو با پخش آنلاین در تلگرام دنبال کنید