کد آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول

کد آهنگ پیشواز ایرانسل, آوای انتظار همراه اول, آهنگ پیشواز, کد راینواز رایتل

تبلیغات

تبلیغات

آوای انتظار همراه اول گرشا رضایی دلم گرفته ای رفیق

آهنگ پیشواز همراه اول دلم گرفته ای رفیق از گرشا رضایی

تیتراژ میانی سریال دولت مخفی

دلم گرفته ای رفیق لبریز بغم این روزا / هیشکی نمیفهمه منو خسته ام از این حال و هوا

آوای انتظار همراه اول گرشا رضایی دلم گرفته ای رفیق

برای دیدن آهنگ پیشواز همراه اول گرشا رضایی به ادامه مطلب بروید...

85431 - دلم گرفته ای رفیق - گرشا رضایی

متن آهنگ دلم گرفته ای رفیق گرشا رضایی

دلم گرفته ای رفیق لبریز بغضم این روزا
هیشکی نمیفهمه منو خسته ام از این حال و هوا
دلم گرفته ای رفیق جا موندم انگار از همه
از حال این روزام برات هر چی بگم بازم کمه
کاشکی منم شبیه تو کم میشدم از روزگار
واسه دوباره دیدنت بگو مونده چند تا بهار
هنوز به یاد تو شبا به آسمون خیره میشم
یا منو با خودت ببر یا دوباره بیا پیشم
هنوز به یاد تو شبا به آسمون خیره میشم
یا منو با خودت ببر یا دوباره بیا پیشم
کسی به جز تو این روزا حال منو نمی دونه
بگو کدوم جاده منو به شهر تو میرسونه
دلم گرفته ای رفیق دنیا بیمارت شده
همدم این روزای بد عکس رو دیوارت شده
هنوز به یاد تو شبا به آسمون خیره میشم
یا منو با خودت ببر یا دوباره بیا پیشم
هنوز به یاد تو شبا به آسمون خیره میشم
یا منو با خودت ببر یا دوباره بیا پیشم

نظرات (۱۱)

عام دمت گرم بی همتاست
سلام خواهشن کد اهنگ شوخی مگه از حمید هیراد را بیارید یا بسازید .همه خطها دارن الاه همراه اول سپاس
خداییش حال میکنم با این اهنگ 
ممنونم
صحرا.ترکیه
سلام گرشا جووون

عاشقتم صدات فوق العادست
مرسی بابت صدات عزیزم���👏👏
خیلی عالیه
خیلی خوشم میاد از این آهنگ دستون درد نکنه 
عالی بود ممنون
کد پیشواز  رایتلشو بذارید
ممنون
سلام
لطفا کد پیشنواز رایتل این آهنگ رو هم بگذارید.
در واقع راینواز آهنگ دلم گرفته رو میخوام.
باسلام
لطفا کد اهنگ پیشواز گرشا رضایی رو بزارید
تشکر
سلام خسته نباشی لطفا کد آهنگ پیشواز همراه اول دلم گرفته ای رفیق رو بزارید لطفا
۱۸ آذر ۹۵، ۱۷:۴۳
پاسخ:
همینه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
پیشوازهارو با پخش آنلاین در تلگرام دنبال کنید