کد آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول

کد آهنگ پیشواز ایرانسل, آوای انتظار همراه اول, آهنگ پیشواز, کد راینواز رایتل

تبلیغات

تبلیغات

آوای انتظار همراه اول مهدی یغمایی حلالت میکنم

آهنگ پیشواز همراه حلالت میکنم از مهدی یغمایی

آهنگ پیشواز با پخش آنلاین

آوای انتظار همراه اول مهدی یغمایی حلالت میکنم

برای دیدن آهنگ پیشواز همراه اول مهدی یغمایی به ادامه مطلب بروید..

31333 - حلالت می کنم - مهدی یغمایی

....

حلالت میکنم اما هنوزم از تو دلگیرم

تو میخندی و من آروم تو دست گریه میمیرم

حلالت میکنم اما نباید از خودم رد شم

تو گم میشی و من اینجا تو رو با گریه میبخشم

تقاص آرزوهامو کجای قصه پس دادی

که از اوج پریدن ها به خاک گریه افتادی

....

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
پیشوازهارو با پخش آنلاین در تلگرام دنبال کنید