کد آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول

کد آهنگ پیشواز ایرانسل, آوای انتظار همراه اول, آهنگ پیشواز, کد راینواز رایتل

تبلیغات

تبلیغات

آوای انتظار همراه اول مهدی شکوهی بارون

کد آهنگ پیشواز همراه اول بارون از مهدی شکوهی

آهنگ پیشواز با پخش آنلاین

پیشواز مهدی شکوهی

برای دیدن آهنگ پیشواز همراه اول مهدی شکوهی به ادامه مطلب بروید...

87167 بارون - مهدی شکوهی

87168 بارون 2 - مهدی شکوهی

متن

بارون نم نم چتر و خیابون

بازم دلم هواتو کرده زیر بارون

دلتنگیه من کمتر نمیشه

کاشکی بیای بمونی پیشم همیشه

بارون نم نم چتر و خیابون

بازم دلم هواتو کرده زیر بارون

دلتنگیه من کمتر نمیشه

کاشکی بیای بمونی پیشم همیشه

می دونم روزای خوبی تو راهه

واسه ی من فقط عشق تو تکیه گاه

حرفامو نگفته از چشام می خونی

خوشحالم همیشه تو دلم می مونی

می دونم روزای خوبی تو راهه

واسه ی من فقط عشق تو تکیه گاه

حرفامو نگفته از چشام می خونی

خوشحالم همیشه تو دلم می مونی

نظرات (۱۰)

سلام من پیشواز این اهنگو میخاستم
عالی
سلام خسته نباشید آهنگ پیشواز همراه اول مهدی شکوهی بارون نم نم می خواستم
کد آهنگ مهدی شکوهی هستم بارون نم نم
مهدی شکوهی
یا مولای

سلام خسته نباشید
کد آهنگ بارون نم نم را برای آوای انتظار می خواستم.
ممنونم
سلام خسته نباشید  کد آهنگ پیشواز بارون مهدی شکوهی رو میخواستم
سلام،خسته نباشید کدآهنگ پیشوازه همراه اول بارون نم نم میخواستم
اسماعیل عاشقی
سلام کد آهنگ بارون می خواستم 
با سلام و خسته نباشید ممنون که لطف کردید و این آهنگ پیشواز زیبا رو گذاشتید
۱۱ مهر ۹۵، ۱۱:۵۵
پاسخ:
سلام.خواهش میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
پیشوازهارو با پخش آنلاین در تلگرام دنبال کنید