کد آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول

کد آهنگ پیشواز ایرانسل, آوای انتظار همراه اول, آهنگ پیشواز, کد راینواز رایتل

تبلیغات

تبلیغات

آوای انتظار همراه اول مهدی احمدوند روزای دور از تو

پیشواز همراه اول مهدی احمدوند روزای دور از تو

تیتراژ برنامه شهر باران

منو رد کن از این کابوس از این دنیای بیهوده

خلاصم کن از این دوری که صبرم رو به پایانه

کد آهنگ پیشواز مهدی احمدوند

برای دیدن پیشواز مهدی احمدوند به ادامه مطلب بروید...

52974 روزای دور از تو- مهدی احمدوند

52975 روزای دور از تو2- مهدی احمدوند

متن آهنگ

من و رد کن از این کابوس

از این دنیای بیهوده

از این که حس کنم هر کس

کنارم جای تو بوده

خلاصم کن از این دوری

که صبرم رو به پایانه

مثل آرامشی هستم

که نزدیک یه طوفانه

من از روزای دور از تو

از این تکرار بیزارم

من انقدر تو قفس بودم

که از دیوار بیزارم

نظرات (۱)

سلام کدپیشواز ایرانسل چشمهای جادویی وجود داره... 
۲۸ آبان ۹۵، ۱۹:۴۳
پاسخ:
خیر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
پیشوازهارو با پخش آنلاین در تلگرام دنبال کنید