کد آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول

کد آهنگ پیشواز ایرانسل, آوای انتظار همراه اول, آهنگ پیشواز, کد راینواز رایتل

تبلیغات

تبلیغات

آوای انتظار همراه اول فریدون آسرایی آهنگ عشق یعنی

به همراه پیشواز همراه اول کل آلبوم عشق یعنی

آوای انتظار همراه اول فریدون آسرایی آهنگ عشق یعنی

برای دیدن کد پیشواز همراه اول آلبوم عشق یعنی از فریدون اسرایی به ادامه مطلب بروید..

کلمات کلیدی: آوای انتظار همراه اول فریدون آسرایی آهنگ فراموش کن,آوای انتظار همراه اول فریدون آسرایی آهنگ قهوه خانه ها,آوای انتظار همراه اول فریدون آسرایی آهنگ هنوزم همونیم,آوای انتظار همراه اول فریدون آسرایی آهنگ پشیمونی,آوای انتظار همراه اول فریدون آسرایی آهنگ ببخشید,آوای انتظار همراه اول فریدون آسرایی آهنگ یادش بخیر,آوای انتظار همراه اول فریدون آسرایی آهنگ هنوزم چشمای تو,آوای انتظار همراه اول فریدون آسرایی آهنگ جاذبه,آوای انتظار همراه اول فریدون آسرایی آهنگ ستاره,آوای انتظار همراه اول فریدون آسرایی آهنگ نگاهت,آوای انتظار همراه اول فریدون آسرایی آهنگ یاد تو می افتم,

71589 قهوه خانه ها فریدون آسرایی
71588 فراموش کن فریدون آسرایی
71587 هنوز همونیم فریدون آسرایی
71586 پشیمونی فریدون آسرایی
71585 ببخشید فریدون آسرایی
71584 یادش بخیر فریدون آسرایی
71583 هنوزم چشمای تو فریدون آسرایی
71582 جاذبه فریدون آسرایی
71581 ستاره فریدون آسرایی
71580 یا تو می افتم فریدون آسرایی
71579 نگاهت فریدون آسرایی
71578 عشق یعنی

فریدون آسرایی

نظرات (۶۰)

لطفا قطعه دوم هنوزم همونیم برای همراه اول با تشکر
سلام آهنگ عزیز جان از آقای اسرایی بفرستید
اون با من
سلام خوبه 
خوب بود
سلام خسته نباشید کد پیشواز همراه اول فریدون اسرایی کمکم کن می خاستم هرچه زودتر 
سلام،کد هنوز همونیم قطعه دومش هم وجود داره؟
۱ ارديبهشت ۹۶، ۱۶:۴۵
پاسخ:
خیر
سلام کدآهنگ عاشقم هنوز روهم بزارید

سلام.  تو رو خدا ایرانسل هنوز همونیم رو بذارید 
سلام اگه میشه کد آهنگ دلتنگیام فریدون رو هم بذارید ممنون
سلام.لطفا کد اهنگ عزیز جان رو بزارید
برسی میشه نه. بررسی میشه.
سلامرمن پیشواز رایتل عشق یعنی رو میخواااام خیلی دنبالشم نیس اصلا
ببخشید اهنگ پیشوازش ساخته میشه یا نه ؟؟؟
۲۳ آبان ۹۵، ۰۰:۳۰
پاسخ:
هست
سلام کد اهنگ پیشواز گریه میکنم‌برات از فریدون اسرایی  واسه همراه اول را میشه بزارین.ممنون مرسی
۲۰ آبان ۹۵، ۰۰:۰۷
پاسخ:
ساخته نشده
سلام کد اهنگ پیشواز گریه میکنم برات از فریدون اسرایی روهم بزارین ممنون مرسی
سلام اگه کد اهنگ گریه میکنم برات رو بزارین ممنون میشم.اصن گذاشتن برا پیشواز همراه اول یانه؟
۹ آبان ۹۵، ۱۲:۳۰
پاسخ:
بیاد میزاریم
لطفا اهنگ زیر بارون کدشو بذارین ممنون
سلام تشکر از سایت خوبتون از شما خواهشی دارم آهنگ پیشواز  همراه اول دلم گرفته فریدونو بزارید خدایش خیلی قشنگه
سلام کد آهنگ میسوزم و میسازم رو میخام
 سلام چرا از من فعال نمیشه هر چقدر کد رو میفرستم تغییر نمیکنه همون قدیمه😢
۲ شهریور ۹۵، ۰۹:۱۴
پاسخ:
برسی میشه
خیلی خیلی خیلی عالی. متشگرم ازشما. دوست دارم فریدون جان
سلام خیلی ممنونم. ببخشید کد رو باید به چه شماره ای ارسال کنم؟
۲۲ مرداد ۹۵، ۲۳:۴۵
پاسخ:
8989
محشرررررررری بخدا
Aliiìyeeeeeeeeee
سلام ببخشید این کد ها رو نمیشه برای ایرانسل هم بگذارین 
۱۱ خرداد ۹۵، ۱۲:۵۱
پاسخ:
تو سایت برای ایرانسل هم هست کافیه تو بخش موضوعات روی اسم فریدون کلیک کنید
ممنونم....بسیاااااار عاااااالییییییی
سلام 
چرا کد آهنگی که توی شب کوک میخوندن نیست
"داره بارون میاد"نیست 
۳۰ ارديبهشت ۹۵، ۲۰:۰۳
پاسخ:
سلام.برسی میشه
سلام 
چرا کد آهنگی که توی شب کوک میخوندن نیست
سلام کد اهنگ پیشواز نگاهت قلبمو برده واسه ایرانسل چرا هرچقدر سرچ میکنم نیست اگه کدش رو شما دارین ممنون میشم برام ایمیل کنید مرسی ...... .
۲۱ ارديبهشت ۹۵، ۱۸:۰۹
پاسخ:
سلام.برای ایرانسل وجود نداره
واییییی مرسیییییییییییییی
وایییییییییییییییییی ممنوننننننننننننننننننننننننننن
به قول مخلص اقا اسرایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دووووووووووووووووورت بگردم
سلام خیلی خیلیییییی ممنونم خیلی دنبالش گشتممممممممممم دستتون طلا مررررررررررررسی

۱۵ ارديبهشت ۹۵، ۲۰:۴۱
پاسخ:
سلام. خواهش میکنم
سلام و عرض ادب از زحمات شما سپاسگذارم .
۱ ارديبهشت ۹۵، ۱۳:۱۷
پاسخ:
سلام.تشکر از شما
واقعاعااااالی بود ممنون اززحماتتون...موفق باشید
۳۰ فروردين ۹۵، ۱۹:۵۵
پاسخ:
مرسی

سلام...دستتون درد نکنه خیلی عالی بود ممنون

۲۱ فروردين ۹۵، ۱۶:۲۷
پاسخ:
سلام.خواهش میکنم
دستتون درد نکنه عالی بود
اگه ممکنه جاذبه قسمت اولش رو بزارید
فریدونم دوست دارم هرکجا هستی شاد باشی 
سلام میشه کد اوای انتظار دوست دارم دوست دارم از فریدون اسرایی رو بذارین
ممنون میشم
۱۶ فروردين ۹۵، ۱۱:۴۹
پاسخ:
تو سایت هست
لطفا اول اهنگ نگاهت کن فریدون اسرایی بزارید کدشو نظرات زیاد دادن اول اهنگ خیلیا میخوان ممنون منتظریم 
لطفا خواهشن قسمت اول نگاهت کن اسرایی کد بزارید اذیت نکنید انقدر 
۱۴ فروردين ۹۵، ۲۲:۵۵
پاسخ:
کدش وجود نداره دوست عزیز
واقعا حرف نداشت دمتون گرم


سلام اهنگ نگاهت قلبمو برده هنوز پس نیاورده

رو میخاسنم ممنون


۱۰ فروردين ۹۵، ۱۷:۲۴
پاسخ:
کدش گذاشته شده
سلام قسمت اول اهنگ نگاهت رو کد کنید منتظرم باتشکر
می شه قسمت اول آهنگ و کد کنین لطفا 

سلام.اهنگ نگاهت
کد اون قسمتی اولش میخونه
 نگاهت قلبمو برده
هنوزم پس نیاورده 
رو میخاستم
 ممنون 
اگ میشه وای دلم از سامان جلیلی روهم بزارید
سلام لطفا کد اهنگ شیشه و سنگ از محمد حشمتی رو بذارید ممنون .
دمت گرم فریدون عاشقتم ب مولا
من کد ترانه سلام فریدون آسرایی رو میخواستم برای همراه اول.فقط لطفا ازقسمت "سلام ای ناله بارون"بخونه. هرچه زودتر لطفا پاسخ بدید بیصبرانه منتظرم
۲۱ اسفند ۹۴، ۲۱:۴۳
پاسخ:
تو سایت هست به اسم آهنگ سلام سرچ کنید
ببببببببببب
سلام اهنگ حامد پهلان رو بزارید

سلام میشه آهنگی ک با آرمین خونده بزارین یا ی پیشواز خوب معرفی کنین توروخدا خداوکیلی باشه
۱۳ اسفند ۹۴، ۱۸:۰۹
پاسخ:
اون آهنگ کد نشده میتونید تو سایت بگردید یه پیشواز خوب انتخاب کنید
سلام ممنووووووون عالین

سلام لطفا کد اهنگ پیشواز میسوزم  اتیشم رو بزارید.
سلام، کد قسمت دوم آهنگ هنوزم همونیم فریدون اسرایی رو ندارین

۵ بهمن ۹۴، ۲۲:۴۴
پاسخ:
سلام.خیر
سلام لطفا اهنگ هارو قسمت قسمت کنید و کد گذاری کنین ممنون میشم
سلام. بی زحمت آهنگ حالت چطوره رو از فریدون اسرایی رو هم بزارین دیگه
۱۹ آبان ۹۴، ۱۱:۴۶
پاسخ:
سلام.باید از طرف اپراتورها عرضه بشه
lممنونم از لطفتون عالی بود
۶ مرداد ۹۴، ۱۱:۲۶
پاسخ:
خواهش میکنم
ممنون خواهشا بی کلام هم بزارین بی کلام غمگین ممنونم 
سلام عالی بود ممنون
عالی بود.تشکر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
پیشوازهارو با پخش آنلاین در تلگرام دنبال کنید