کد آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول

کد آهنگ پیشواز ایرانسل, آوای انتظار همراه اول, آهنگ پیشواز, کد راینواز رایتل

تبلیغات

تبلیغات

آوای انتظار همراه اول فرزاد فرزین آلبوم 6

آهنگ پیشواز همراه اول آلبوم شش (6) فرزاد فرزین

آهنگ های پیشواز همراه اول تو گه باشی, قلبم, دیر اومدی, شش, چرا تو, آره آره, گوشی, تنهایی دو نفره, تو فکرتم, عاشقت شدم, آدمای بعد تو

آوای انتظار همراه اول فرزاد فرزین آلبوم 6

برای دیدن آهنگ پیشواز همراه اول آلبوم شش فرزاد فرزین به ادامه مطلب بروید...

82128 قلبم فرزاد فرزین
82127 تو چه باشی فرزاد فرزین
82138 من آنجا خواهم بود فرزاد فرزین
82137 آدمای بعد تو فرزاد فرزین
82136 عاشقت شدم فرزاد فرزین
82135 تو فکرتم فرزاد فرزین
82134 تنهایی دو نفره فرزاد فرزین
82133 گوشی فرزاد فرزین
82132 آره آره فرزاد فرزین
82131 چرا تو فرزاد فرزین
82130 شش فرزاد فرزین
82129 دیر اومدی فرزاد فرزین

نظرات (۱۲)

اقا من پیشواز همراه اول ماه من تو عاشقانه ها رو میخوام. تیکه ای ک فرزاد میخونه ... چرا همراه اول همش پیشوازای مزخرف میزاره؟ 
سلام. خیلی دوست دارم بدونم چرا همراه اول جدیدا برا تعویض اهنگ پیشواز هم از موجودی شارژم کم میکنه؟!!!
خیلی اهنگ پیشوازهاش به روز و قشنگه , برا تعویضشم کم میکنه. من که کلا لغو اهنگ پیشواز رو زدم. برو بابا. اهنگ پیشوازهای عهد بوق رو داره تازه روز به روزم ورژنشو جدیدتر میکنه و پول بیشتری کم میکنه.
رویاکاظمی
باباآخه جراهمراه اول همش همراه آخره وعقبه ایرانسل هنوزاهنگ ننخونده کدش اومده همراه اول یک چپ چرتایی میزاره آهنگ میرزاکوچک خان جنگلی آخه چراهمش بزودی بزودی میزنین
سلام لصفا میشه کد اهنگ پیشواز همرا اول عاشقانه را بزارید
 
عاشقانه هارو برارین لطفا
سلام اهنگ پیشواز عاشقانه رو میخوام

چرا از اهنگ عاشقت شدم برای پیشواز ایرانسل نیست
عالیه
من تیکه اول اهنگ تو فکرتم و میخوام.بدترین جای اهنگ و میذارید نمیدونم چرا
دیراومدی برای ایرانسل وبزارین لطفا.اینجا ک میخونه دوست دارم دیوونه رومیگم
اقا کی و بر چه مبنای تیکه های اهنگ رو جدا میکنین برای پیشواز؟
مزخرف ترین قسمت های اهنگ رو انتخاب میکنن
برای رایتلم بزارین لطفاااااا🙏🙏🙏
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
پیشوازهارو با پخش آنلاین در تلگرام دنبال کنید