کد آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول

کد آهنگ پیشواز ایرانسل, آوای انتظار همراه اول, آهنگ پیشواز, کد راینواز رایتل

تبلیغات

تبلیغات

آموزش فعال سازی آهنگ پیشواز ایرانسل و آوای انتظار همراه اول

آموزش پخش آنلاین آهنگ پیشواز ایرانسل

آموزش خرید و تعویض آهنگ پیشوز ایرانسل

آموزش چند آهنگه شدن سیم کارت ایرانسل

آموزش فعال و تعویض آوای انتظار همراه اول

آموزش فعال سازی پیشواز ایرانسل و همراه اول

برای دیدن آموزش به ادامه مطلب بروید...

آموزش فعال سازی ایرانسل

کد آهنگ مورد نظر خود را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ بفرستید. دقت کنید کد باید لاتین فرستاده شود

آموزش ایرانسل چند آهنگه شدن سیم کارت ایرانسل

اگه میخواهید 3 آهنگ پیشواز مختلف داشته باشید،باید 3تا آهنگ پیشواز را خریداری کنید

برای خریدن آهنگ پیشواز،کد *777*کد آهنگ مورد نظر*1#(از راست به چپ) را شماره گیری کنید

پس از اینکه آهنگ پیشوازهای مورد نظرتون رو خریدید،کد *777*1*2# (از راست به چپ) رو شماره گیری میکنید

برای بازگشت به حالت تک آهنگی هم کد *777*1*1#(از راست به چپ) را شماره گیری کنید

پخش آنلاین آهنگ پیشواز ایرانسل

 
شماره گیری کد  آن پس از 77مثال7730871

روش جدید تعویض آهنگ پیشواز ایرانسل

به عنوان مثال اگر آهنگی با کد ۱۰۰۱۰۰ هم اکنون در آلبوم شما موجود است و شما مایل به جایگزینی آن با آهنگ ۱۰۰۱۲۳ هستید عیارت "TV100100 100123" را به ۷۵۷۵ ارسال کنید. دقت کنید که بین TV100100 و 100123 یک فاصله وجود دارد

آموزش حذف کامل آهنگ پیشواز ایرانسل
برای غیرفعال سازی باید مقابل عبارت hz کد فعلی در آلبوم پیشوازتان را قرار دهید و به ۷۵۷۵ ارسال نمایید
مثال : HZ 3318793

آموزش کپی کردن آهنگ های پیشواز دیگران
ابتدا ۷ سپس # را بزنید و منتظر بمانید بعد از اتمام تماس آهنگ پیشواز برای شما فعال خواهد شد

آموزش فعال سازی آوای انتظار همراه اول

برای فعالسازی  آوای انتظار از طریق پیام کوتاه، کد آهنگ مورد نظر خود را به شماره ۸۹۸۹ بفرستید.

تعویض آهنگ پیشواز همراه اول

برای تعویض (جایگزین)  آوای انتظار، می توانید کد جدید را به ۸۹۸۹ ارسال نمایید.
غیر فعال سازی سرویس آوای انتظارمشترکین تلفن­ همراه می­توانند جهت قطع سرویس از روشهای زبر اقدام نمایند . درصورت قطع سرویس ، هزینه خرید آهنگ به مشترک اعاده نمی گردد .
 

نظرات (۲۱)

سلام به وبلاگ ما هم سر بزنید
سلام من عوض کردم بهم اس اومد عوض شد ولی زنگ میزنم برام آهنگ نمخونه میگه مخاطب در حال عبادت هست 

سلام من خریدم اهنگ ولی نمیاد چراا
الان میخام بدونم کد اهنگم چنده چجوری باید بفهنم
فکر می کنم اینا عمدا نمیذارن تعویضاهنگ انجام بشه که کاربرها اجبارا اهنگو حذف کنن و دوباره بخرن تا شارژشون کم بشع. اینم یه مدل دزدیه دیگه
سلام برای تغییر اهنگ همراه اول گدش چنده tv رو هم زدم جایگزین نمیشه اه این چه وضشه
۲۸ بهمن ۹۵، ۱۴:۲۸
پاسخ:
همراه اول ارسال کد به 8989
سلام من از کد تعویضی جدید استفاده میکنم 
ولی میگه کد اهنگ شما وجود نداره
من فاصله روهم رعایت کردم
۲۴ دی ۹۵، ۱۰:۲۳
پاسخ:
دقت کنید مشکلی نداره
درصورت مشکل با اپراتو تماس بگیرید
درود،برای تغییر پیشوازم باهمین دستورالعمل جدید،نمیدونم چرا ناموفق میشه پیامم.درواقع ارسال نمیشه
۱۹ آذر ۹۵، ۲۰:۴۵
پاسخ:
با سلام با دقت و رعایت فاصله انجام بدید
ممنون از سایت خوبتون
سلام
من میخوام اهنگو عوض کنم با روش جدیدم میزنم
میگه کد اهنگ قبلی در البوم شما وجود ندارد
باید چیکار کنم؟
۱۵ خرداد ۹۵، ۱۸:۰۷
پاسخ:
دقت کنید و با روش جدید عوض کنید باید فاصله رو هم رعایت کنید
با سلام
*777*6*کد فعلی# رو که قبلا میزدیم میتونستیم اهنگو عوضش کنیم ولی الان دیگ غیر فعال شده. کد جدید جایگزینی چیه؟؟؟
۲۳ ارديبهشت ۹۵، ۲۱:۲۲
پاسخ:
روش تعویض جدید همین پست نوشته شده کافی بود پست رو میخوندید
با سلام
*777*6*کد فعلی# رو که قبلا میزدیم میتونستیم اهنگو عوضش کنیم ولی الان دیگ غیر فعال شده. کد جدید جایگزینی چیه؟؟؟
با سلام.وبلاگ خیلی خوبی داری.واقعا بابت این پست متشکرم مخصوصا اون راه جدیده برای تعویض آخه چند وقتی ایرانسل قاطی کرده از *777* نمیشه عوض کرد.
بازم تشکر بابت کمکت.
به وبلاگ من هم سر بزن
یا علی

۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۴:۱۰
پاسخ:
سلام.ممنون

با سلام من یک آهنگ پیشواز خریدم از 7575 ولی خوشم نیومد حذفش کردم دوباره یه آهنگ دیگه از 7575 خریدم که واسه جفتش هزینه کم شد حالا چیکار کنم که واسه آهنگ اولی که حذف شده مبلغ برگشت داده بشه به حسابم

۱۲ ارديبهشت ۹۵، ۱۱:۱۳
پاسخ:
راهی نداره شما باید تعویض میکردید نه خرید کدش تو سایت هست
من پیشواز ایرانسلمو حذف کردم حالا یک کد آهنگ میفرستم هزینه اس رو کم میکنه ولی فعال نمیکنه

همراه اول یک پیشواز دارم که نه عوض میشه نه حذف میشه موندم چکار کنم میگه واسه غیر فعال کردن عد 5 رو بفرستین میفرستم باز همون پیام میاد همش هزینه کسر هزینه نت رو جدا شارژ میکنیم خط رو جدا بازم شارژ خط رو استفاده میکنه خیلی خیلی زیرپوستی سر مردم رو دارین کلاه میزارین مردم هم که ببو گلابی......
۱۸ بهمن ۹۴، ۱۵:۰۰
پاسخ:
والا چی بگم همین کدها رو دادن فعلا برای تغییر
TVکد اهنگ کد اهتگ جدید پیامک بزن به 7575
چی شد جوابمو ندادید؟
۱۳ دی ۹۴، ۱۲:۳۸
پاسخ:
روش جدید تعویض آهنگ پیشواز ایرانسل به پست مربوطه اضافه شد
کلیک کنید
سلام.چرا واسه عوض کردن کد آهنگ پیشواز ایرانسل مینویسه گزینه موجود نیست؟ و عوض نمیشه اگه رمز تغییر پیشواز عوض شده جدیدوشو بزارید.با تشکر
چطوربدونم کدقبلیم چندبوده؟؟؟
۹ دی ۹۴، ۱۰:۲۹
پاسخ:
اسم آهنگو سرچ کن تو سایت
چرا کد جایگزینی میزنم میگه گزینه موجود نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟////////
۸ دی ۹۴، ۱۰:۲۷
پاسخ:
چه کدی میفرستید؟
ایول داداشیییییییییییییییییییییی
۱۵ تیر ۹۴، ۰۳:۰۹
پاسخ:
مرسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
پیشوازهارو با پخش آنلاین در تلگرام دنبال کنید