کد آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول

کد آهنگ پیشواز ایرانسل, آوای انتظار همراه اول, آهنگ پیشواز, کد راینواز رایتل

تبلیغات

تبلیغات

کد آهنگ پیشواز ایرانسل میثم ابراهیمی آهنگ عشق تیتراژ سریال سر به راه

آهنگ پیشواز ایرانسل عشق از میثم ابراهیمی

کد آهنگ پیشواز میثم ابراهیمی

برای دیدن  کد آهنگ پیشواز میثم ابراهیمی به ادامه مطلب بروید...

برچسب: کد آهنگ پیشواز ایرانسل عشق از میثم ابراهیمی،کد آهنگ پیشواز تیتراژ سریال سر به راه از میثم ابراهیمی،آهنگ پیشواز سر به راه از میثم ابراهیمی

کد قطعه دوم پیشواز آهنگ عشق از میثم ابراهیمی : 55110042

کد قطعه اول آهنگ عشق از میثم ابراهیمی: 55110043

کدهای جدید این آهنگ
491611 - عشق 1

491612 - عشق 2

برای دیدن پیشوازهای آلبوم تگرگ کلیک کنید

نظرات (۲۶)

چرا عشق سحرای از میثم ابراهیمی نمیزارید😣😣😣
ممنون از طرف شما از این اهنگ های خوبتون
آهنگ های میثم عاااالیه ، من همیشه گوش میدم، ممنون بابت اهنگای قشنگتون
روش جدید عوض کردن پیشواز رو کسی بلده بگه ایا؟
۲۵ خرداد ۹۵، ۱۹:۱۵
پاسخ:
تو سایت هست
واقعا مسخره بازی من قطعه اول آهنگ و میخواستم ولی چند دفعه زدم و هم از شارژم رفت هم اینکه قطعه دوم فقط برام فعال شد😤😬
سلام ممنونم از سایتتون .ولی من کد همراه اوا آهنگ عشق رو میخوام 
۲۸ ارديبهشت ۹۵، ۱۸:۱۷
پاسخ:
وجود نداره
عالی بود
شرمنده ولی من کد 491611رو به صورت لاتین وارد کردم پیامک های بعدی که برام اومدن نوشته شده بود که اهنگ عشق با شماره 491611 با موفقیت انجام شد ولی اهنگ دیگه ای پخش میشه
۲۹ فروردين ۹۵، ۱۹:۴۸
پاسخ:
این کدها رو بفرست
در ضمن طریقه عوض کردن پیشواز روش جدیدشو تو سایت بخون گذاشتم

 55110042- عشق 1

55110043 - عشق 2
کد77491611 رو که فرمودین ارسال کردم .پیام اومد که این کد وجود نداره
کد 491611 رو هم دوباره امتحان کردم ولی بازم  اهنگ اشتباه بود
۲۹ فروردين ۹۵، ۱۹:۲۴
پاسخ:
دوست عزیز اون کد که دادم رو گفتم شماره گیری کنید نه ارسال
در ضمن شما باید برای خرید پیشواز حتما کد رو به صورت لاتین بفرستید به 7575
سلام من کد قطعه اول عشق رو زدم ولی یه اهنگ دیگه برای پیشواز فعال شده خواهش میکنم راهنمای کنین
۲۹ فروردين ۹۵، ۱۹:۰۵
پاسخ:
سلام دوباره امتحان کنید میتونید به صورت زیر اول اهنگو گوش بدید
این کد رو شماره گیری کنید
77491611
سلام، لطفا کد آهنگ پیشواز خسته ام از آقای ابراهیمی و محمد علیزاده رو هم بذارید. لطفا.......
۲۹ فروردين ۹۵، ۱۲:۳۳
پاسخ:
درخواست دادیم برای ساختش
آقای ابراهیمی واقعا فوق العاده هستین
چرا این کد عشق زو واسه همراه اول نمیزارین 😭
۲۵ آبان ۹۴، ۲۲:۲۰
پاسخ:
کدش وجود نداره
از طرف هواداران احسان خان خواجه امیری بهتون تبریک میگم بخاطر این حس خوب در صدای جنا مب یثم ابراهیمی 
سلام..شما صدای خیلی خوبی داری...مثل حامد زمانی...ازتون بابت این اهنگ فوق العاده زیبا مممنونم...موفق باشیم...
کد دوست دارم از سامان جلیلی رو کسی نداره.
حرف ندارى

خیلی زیبا بود، واسیه پیشوازم انتخاب کردم:) ترشی نخوری یه چیزی می شی ;)

زیباترین عناوین عشقو سروده خیلی ازتون متشکرم....
JUST ESHGH...its good
خیلى خیلى قشنگ بود آخه ترانه سراش قشنگ گفته خودشم قشنگ خونده مهرزاد امیرخانى بهترین ترانه سرای ایرانه ازنظرمن شاعر مرتضی پاشایی ولهراسبى و احمدوند هم هست
SLM.KHEYLI MAMNOOOON OJESH KHEYL ZIBAST.
آلبوم تگرگ کی منتشر میشه
۲۰ فروردين ۹۴، ۲۲:۳۷
پاسخ:
هر وقت منتشر بشه تو همین پست قرار میگیره
allllyyyyyyyyyyyyy
dasteton dard nkone
همراه اولشم بذارین لطفا...بسیارقشنگ بود
بسی فیض بردیم دمت داغ دادا...لامصب خیلی قشنگ خونده این اهنگو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
پیشوازهارو با پخش آنلاین در تلگرام دنبال کنید