کد آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول

کد آهنگ پیشواز ایرانسل, آوای انتظار همراه اول, آهنگ پیشواز, کد راینواز رایتل

تبلیغات

تبلیغات

کد آهنگ پیشواز ایرانسل محمد اصفهانی ارمغان تاریکی

آهنگ پیشواز ایرانسل محمد اصفهانی ارمغان تاریکی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل تیتراژ سریال ارمغان تاریکی از محمد اصفهانی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل محمد اصفهانی ارمغان تاریکی

برای دیدن آهنگ پیشواز ایرانسل محمد اصفهانی به ادامه مطلب بروید...

2211358 ارمغان تاریکی محمد اصفهانی

291118 ارمغان تاریکی 1 محمد اصفهانی

291119 ارمغان تاریکی 2 محمد اصفهانی

آوای انتظار همراه اول محمد اصفهانی ارمغان تاریکی

متن آهنگ ارمغان تاریکی محمد اصفهانی

چه در دل من چه در سر تو من از تو رسیدم به باور تو

تو بودی و من به گریه نشستم برابر تو به خاطر تو به گریه نشستم بگو چکنم

با تو شوری در جان بی تو جانی ویران از این زخم پنهان می میرم

نامت در من باران یادت در دل طوفان با تو امشب پایان میگیرم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل محمد اصفهانی ارمغان تاریکی

نه بی تو سکوت نه بی تو سخن به یاد تو بودم به یاد تو من

ببین غم تو رسیده به جان و دویده به تن ببین غم تو رسیده به جانم بگو چه کنم

با تو شوری در جان بی تو جانی ویران  از این زخم پنهان می میرم می میرم ​

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
پیشوازهارو با پخش آنلاین در تلگرام دنبال کنید