کد آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول

کد آهنگ پیشواز ایرانسل, آوای انتظار همراه اول, آهنگ پیشواز, کد راینواز رایتل

تبلیغات

تبلیغات

کد آهنگ پیشواز ایرانسل محسن چاوشی غیر معمولی

 آهنگ پیشواز ایرانسل غیر معمولی از محسن چاوشی

آهنگ پیشواز با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز ایرانسل محسن چاوشی غیر معمولی

برای دیدن آهنگ پیشواز محسن چاوشی به ادامه مطلب بروید...

55110957غیر معمولی محسن چاوشی

55110990 - غیر معمولی قطعه2 محسن چاوشی

***

پخش آنلاین با شماره گیر کدهای زیر

7755110957

7755110990

***

دوستی ساده ما غیر معمولی شد
نمیدونم اون روز تو وجودم چی شد
نمیدونم چی شد که وجودم لرزید
دل من این حسو از تو زودتر فهمید
تو که باشی پیشم دیگه چی کم دارم
چه دلیلی داره از تو دست بردارم
بین ما کی بیشتر عاشقه من یا تو
هرچی شد از حالا همه چیزش با تو
دیگه دست من نیست بستگی داره به تو
بستگی داره که تو تا کجا دوسم داری
بستگی داره که تو تا چه روزی بتونی
عاشق من بمونی منو تنها نذاری

****

نظرات (۲)

کدرا ارسال کردم میگه کدصحیح نمیباشد
۹ شهریور ۹۵، ۲۱:۱۸
پاسخ:
با تشکر از توجه شما کدهای جدید جای گزین شد.
سلام خسته نباشید کد پیشواز همراه اول خدافظی تلخ رو بزارید لطفا
۲۴ فروردين ۹۵، ۱۳:۵۳
پاسخ:
هنوز نیومده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
پیشوازهارو با پخش آنلاین در تلگرام دنبال کنید