کد آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول

کد آهنگ پیشواز ایرانسل, آوای انتظار همراه اول, آهنگ پیشواز, کد راینواز رایتل

تبلیغات

تبلیغات

کد آهنگ پیشواز ایرانسل محسن چاوشی افسار

آهنگ پیشواز ایرانسل محسن چاوشی افسار

آهنگ پیشواز ایرانسل افسار محسن چاوشی

آهنگ پیشواز جدید 94 محسن چاوشی تیتراژ سریال شهرزاد

کد آهنگ پیشواز ایرانسل محسن چاوشی افسار

برای دیدن آهنگ پیشواز ایرانسل افسار از محسن چاوشی به ادامه مطلب مراجعه کنید

کدها فعال شد

آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول افسار از محسن چاوشی

160 - محسن چاوشی - افسار- گفته بودم بی تو

٢٢١٢٦٥٦  افسار محسن چاوشی- گفته بودم بی تو میمیرم

٢٢١٢٦٥٧  افسار2 محسن چاوشی- قصد رفتن کرده ای

٢٢١٢٦٥٨  افسار3 محسن چاوشی- سخت میگیری به من

برای دیدن تمام پیشوازهای سریال شهرزاد با صدای محسن چاوشی از منوی سمت راست به بخش پیشواز های محسن چاوشی مراجعه نمایید.

برای دیدن پیشواز همراه اول افسار روی لینک زیر کلیک نمایید

آوای انتظار همراه اول محسن چاوشی افسار

نظرات (۳۴)

عالی بود
سلام ـ چرا قسمتی ک بختیاری میخونه رو نذاشتین؟
۳ شهریور ۹۵، ۱۹:۵۰
پاسخ:
سلام. از طرف اپراتور کد نشده
این کد رو باید به چی بفرستیم
۱۹ مرداد ۹۵، ۱۱:۱۹
پاسخ:
7575
سلام چ جور کد پیشواز تغییر بدم؟؟؟
۲۱ تیر ۹۵، ۰۸:۵۶
پاسخ:
آموزشش تو سایت هست
عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی
بوووووووووووووووووووووووووووووود
خوبه کم ایراد بیاین
چرا نصفه اس خیلی کم میخونه
چرا قسمت بختیاریشو نزاشتیددددد قشنگی اهنگ به همون قسمت اقای سرلک هستش.😡😡😡
۲ ارديبهشت ۹۵، ۲۲:۲۱
پاسخ:
ایرانسل همین قسمتو کد کرده
سلام.
قسمت مربوط به اقای سرلک رو بذارین لطفااااااااا
سلام.ببخشید کد همراه اول آهنگ افسار ک نیست!چیکار کنم؟
۱۴ فروردين ۹۵، ۱۶:۵۱
پاسخ:
لطف میکنید قسمت بختیاری رو با صدای آقای سرلک پیشواز کنید ...
لطف میکنید قسمت بختیاری رو با صدای آقای سرلک پیشواز کنید ...
واااااییییی عالیه😘😘😘😘
ولی همخواب همراه اول هم بذارید.
مرسی
خیلی منتظر موندم بالاخره برای همراه اولم گذاشتید ممنووووون
۲۶ بهمن ۹۴، ۱۰:۵۴
پاسخ:
خواهش میکنم
سلام از سینا سرلک هم بزارید مخصوصا قطعه های لری ک با محسن چاووشی میخونه
مرسی
عالی بود ممنون
سلام
ببخشید من چرا آهنگ پیشوازو عوض میکنم بازهم از شارژم کم میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۲۲ بهمن ۹۴، ۲۳:۰۴
پاسخ:
طریقه عوض کردن پیشواز عوض شده تو سایت گذاشتم از منوهای کنار پیدا کنید
کی گفته نمیشه من الان پیشوازم گذاشتمش
۲۲ بهمن ۹۴، ۱۲:۳۳
پاسخ:
بله کدها فعاله و مشکلی نداره
وقتی فعال نشده چرا الکی کد آهنگ گذاشتید
۲۱ بهمن ۹۴، ۱۶:۰۴
پاسخ:
فعال شده
این کدها وجود ندارن پس چرا گذاشتیدش
۲۰ بهمن ۹۴، ۲۰:۲۶
پاسخ:
کدها فعال شده

دوستان بالا هم نوشت ک این کدهارو ایرانس حذف کرده..ولی من بیشتر از اون تیکه بختیاریش خوشم میاد کاش اونو بذارن
خاک بر سرتون
چون من پیشواز قبلیمو حذف کردم
این ک میگه وجود نداره خو وجود نداره چرا الکی کد میزارید😕
۱۷ بهمن ۹۴، ۱۳:۲۹
پاسخ:
دوست عزیز کدها رو حذف کرده نمیدونم به چه علت
سلام.چرا دیگه نمیشه پیشوازو عوض کرد‌؟؟
حتما باید حذف کنیم یکی دیگه بخریم
۱۷ بهمن ۹۴، ۱۳:۳۰
پاسخ:
سلام.نه لازم نیست حذف کنید اموزش عوض کرن پیشواز تو سایت هست
سلام..میشه قسمت های سرلک رو هم بزارید برای همراه اول
سلام
میگه این کد وجود ندارد......
۱۵ بهمن ۹۴، ۱۰:۴۶
پاسخ:
متاسفانه فعلا ایرانسل غیر فعال کرده
پس کی میشه بزنیم همش میگه اشتباست

۱۴ بهمن ۹۴، ۱۳:۴۳
پاسخ:
متاسفانه ایرانسل این آهنگ رو از لیست پیشوازش حذف کرده
Slm chera mn mizanm mige code eshtebah ast????
۱۲ بهمن ۹۴، ۱۳:۲۰
پاسخ:
متاسفانه از طرف اپراتور کدها فعلا غیر فعال شده
سلام لطف کنید همراه اولشم بزارید منتظریم
پس پیشواز همراه اولش چی شد
۱۰ بهمن ۹۴، ۲۱:۴۰
پاسخ:
بیاد میزاریم
مهدی رحمانی
سلام ممنون میشم آگه اون قسمت بختیاری رو پیشواز کنید خیلی طرفدار داره.
سلام لطفا قسمت محلی ( بختیاری ) رو اگه میشه پیشواز کنید.ممنون
سلام 
چه کار کنیم که هم قسمت اول باشه هم قسمت دوم؟؟؟
اخه پیشوازه خیلی کوتاه😢
سلام.نمیشه اون قسمتى که میگه دوست دارم همدمت باشم ولى سربار نه رو پیشواز کنید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
پیشوازهارو با پخش آنلاین در تلگرام دنبال کنید