کد آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول

کد آهنگ پیشواز ایرانسل, آوای انتظار همراه اول, آهنگ پیشواز, کد راینواز رایتل

تبلیغات

تبلیغات

دانلود آهنگ جدید علی یاسینی به نام کار داده دست من چشات

|دانلود با لینک مستقیم کیفیت 320 به همراه پخش آنلاین و متن آهنگ|

Download New Music Ali Yasini Called Kar Dade Daste Man Cheshat

دانلود آهنگ جدید علی یاسینی به نام کار داده دست من چشات

برای دانلود این موزیک جدید به ادامه مطلب مراجعه نمایید..

متن موزیک

کار داده دست من چشات
حتی خود خدام بخواد تو ر وبهش نمیدم نمیدم نمیدم
بدون من جایی نری میخوم داد بزنم مال منی
به همه میگم به همه میگم به همه میگم
متن آهنگ علی یاسینی کار داده دست من چشات
کار داده دست من چشات
حتی خود خدام بخواد تو ر وبهش نمیدم نمیدم نمیدم
بدون من جایی نری میخوم داد بزنم مال منی
به همه میگم به همه میگم به همه میگم
ببین عاشق اون دوتا چشم توام مگه میشه ازت آخه دل ببرم
کی میخواد تو رو اینجوری مثل خودم مثل خودم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
پیشوازهارو با پخش آنلاین در تلگرام دنبال کنید