کد آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول

کد آهنگ پیشواز ایرانسل, آوای انتظار همراه اول, آهنگ پیشواز, کد راینواز رایتل

تبلیغات

تبلیغات

آوای انتظار همراه اول محمد علیزاده آلبوم گفتم نرو

 کد آهنگ پیشواز همراه اول بی معرفت,بیمارم, یه آدم دیگه, خدانگهدار, عشق این روزا,

تصمیمتو بگیر, گاهی بخند, چهل 40 درجه

آهنگ پیشواز همراه اول 95 محمد علیزاده

آهنگ پیشواز با پخش آنلاین

آوای انتظار همراه اول محمد علیزاده آلبوم گفتم نرو

برای دیدن آهنگ پیشواز همره اول محمد علیزاده به ادامه مطلب بروید...

89936 گاهی بخند

89937 گاهی بخند 2

89934 تصمیمتو بگیر

89935 تصمیمتو بگیر  2

89932 چهل درجه

89933 چهل درجه 2

89931عشقم این روزا

89930 خدانگهدار

89928 یه آدم دیگه ای

89929 یه آدم دیگه ای2

89927 بیمارم

89925 بی معرفت

89926 بی معرفت 2

نظرات (۱۴)

سلام من بی نهایت آهنگهای آقای محمد علیزاده رو دوست دارم ایشون بی نظیر هستن-آلبوم گفتم نرو هم  که دیگه عالی درجه ی یک و توپ توپ بود-با آرزوی موفقیت روزافزون برای ایشون و تیم کاریشون****پایدار باشید خواننده ی محبوب
خسته نباشید آهنگ خدانگهدار رو از چشمای تو خدای من بود بزارید ممنون
خب آهنگ تصمیمتو بگیر و عشقم این روزا رو الوش رو بذارید دوتا تکراری برا چی میذارید اه ه ه ه ه 
بی معرفت رو نمیشه از اولش بزارین 😍😍😍
اولش خیلی قشنگه
مونا واحدی
یه دونه ایی و صداتون حرف نداره عاشقتونم
سلام....
بخاطر سایت خوبتون یه لایک بزرگ دارین....
ولی میشه اهنگ تصمیمتو بگیر محمد علیزاده رو از اولش بزارین....
قبلن هم عرض کرده بودم خدمتتون....
اگر بزارین بسیار ممنون میشم
خیلی دنبالش بودم واقعا حرف نداره
سلام به شما...
خسته نباشبد ممنونم بابت کارای خوبتون...
سایتتون حررررف نداره...تکه
فقط یه چیزی درخواست داشتم اگه میشه اهنگ تصمیمتو بگیر از محمد علیزاده رو میشه از اولش بزارین همونجایی ک میگه ; تصمیمتو بگیر من عاشقت شدم تصمیمتو چیه تو سرتری ولی بازی مساویه ....تا هستم تا پای جون
ممنون میشم اگر این موردو بزارین
عالییییییی بوووود دمتون گررررررذم
ممنونم بابت سایتتون....
بیگ لایک
بدک نبود
خسته نباشین.بسار عالی متشکرم.
قسمت اول آهنگ خدا حافظی رو میخوام برا پیشواز ...این مشخص نیس ...قسمت اولش خیلی قشنگه ممنون اگه اوکی کنید
با تشکر صدای پخش در پیشواز بم  و خش دار  است لطفا اصلاح بفرمایید.
mamnun
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
پیشوازهارو با پخش آنلاین در تلگرام دنبال کنید