کد آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول

کد آهنگ پیشواز ایرانسل, آوای انتظار همراه اول, آهنگ پیشواز, کد راینواز رایتل

تبلیغات

تبلیغات

آوای انتظار همراه اول علیرضا روزگار آلبوم فنجون برعکس

آهنگ پیشواز همراه اول علیرضا روزگار آلبوم فنجون بر عکس

پیشواز همراه اول آهنگ های نیستی کارم,رو به عکست,تبریک,حواست باشه,مخاطب خاص,تورو می خوام,محض خود خواهی,مکث کن,عشقت,حال من,اخلاق بد,بارون,دلتنگم,عشق آخر

آهنگ پیشواز علیرضا روزگار

برای دیدن آهنگ پیشواز همراه اول علیرضا روزگار به ادامه مطلب بروید....

79045 تو رو می خوام

79044 تبریک

79043 رو به عکست

79042 نیستی کنارم

79041 مخاطب خاص

79040 مکث کن

79039 محض خودخواهی

79038 حواست باشه

79037 حال من

79036 فنجون برعکس

79035 عشقت

79034 عشق آخر

79033 دل تنگتم

79032 بارون

79031 اخلاق بد

نظرات (۱۴)

سلام کد پیشواز فنجون برعکس قسمت دومش رو میخوام از علی رضا روزگار ازاونجا ک میگه شکست حس خستگیت مبارک نبودم من توزندگیت مبارک
سلام کد پیشواز فنجون برعکس قسمت دومش رو میخوام از علی رضا روزگار ازاونجا ک میگه شکست حس خستگیت مبارک نبودم من توزندگیت مبارک 
سلام کد پیشواز فنجون برعکس قسمت دومش رو میخوام از علی رضا روزگار ازاونجا ک میگه شکست حس خستگیت مبارک نبودم من توزندگیت مبارک 
کد پیشواز همراه اول از این فاصله از علیرضا روزگار و لطفا بزارین
Slm aliw bod
کد رو به چی بفرستم

۲۸ شهریور ۹۵، ۲۳:۴۷
پاسخ:
8989
سلام.لطفأ آهنگ پیشواز ثانیه های سنگین رو بزارید.
سلام کد رو ب عکست میکنم قسمت دومش
سلام پس چرا نیست من خیلی منتظرم
۶ مرداد ۹۵، ۱۰:۱۴
پاسخ:
چی نست؟
سلام قسمت دوم رو به عکست میکنم رو میخام
اهنگ‌پیشواز علیرضا روز گار‌بانو‌رو میخوام
زینب.‏Z‎.R‏
عالی بود حال کردم مرسی.
عالی بود
سارا کاشانی
ممنون عالی بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
پیشوازهارو با پخش آنلاین در تلگرام دنبال کنید